علمی

برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

به گزارش شفاف ، دکتر. کریم همتی در جلسه شورای معاونین هلال احمر گفت: از 10 اکتبر سال جاری تا 10 آبان ماه ، 15 میلیون واکسن در هفته با نرخ 60 میلیون واکسن کرونا وارد کشور می شود. ما امیدواریم که این ابتکار توسط عموم مردم در واکسیناسیون جمعیت در کشور امکان پذیر شود.

او اضافه کرد: یکی از دلایل اخراج واکسن ها در سایر کشورها ، حمایت معاون رئیس جمهور از اولین رئیس جمهور است که در جلسات منظم و در حضور همه طرف ها به طور فعال موافقت می کند. هلال احمر ، در نتیجه این مشارکت داخلی و شبکه بین المللی آن ، تا کنون به وعده های خود عمل کرده و تلاش می کند تا واکسن ها را به موقع به کشور برساند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به تعداد بالای واکسن های وارد شده به کشور ، مهم است که همه اعضا و سازمان های دارای خدمات بهداشتی و حمایتی در واکسیناسیون شرکت کنند و در این زمینه نیروهای مسلح و هلال احمر برنامه های خود را اعلام کردند وزارت بهداشت واکسیناسیون جهانی را تسریع می کند.

همتی با اشاره به مراسم اربعین در عتبات عالیات ادامه داد: خدمات نجف و کربلا مانند سال های گذشته توسط هلال احمر به زائران ارائه می شود. در این راستا ، ما تا حد امکان از پتانسیل بیمارستان جدید نجف برای ارائه خدمات درمانی و کمک به زائران استفاده خواهیم کرد.

به گزارش جمعیت هلال احمر ، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به بحران مالی توضیح داد: بخشی از مبلغ هزینه ثبت نام خودرو در دفاتر توسط هلال احمر زیرا یکی از منابع درآمد آژانس است. طبق قانون ، حق ثبت نام در دفاتر را دارد. از آنجا که مقامات مربوطه اعلام کرده اند که نیازی به ثبت مالکیت وسایل نقلیه موتوری در دفتر نیست ، پس از آن بودجه دیگری از هلال احمر کاهش می یابد و در این راستا از قانونگذار می خواهیم که دارایی های ثابت جمعیت هلال احمر را توضیح دهد. دنبال اورژانس نباشید از سوی دیگر ، به دلیل واکنش شدید هلال احمر به ظهور کرونا در کشور ، پول بیشتری در این منطقه هزینه شده است که باعث گران شدن هلال احمر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا