ایران کسب و کارمردم و اجتماع

بهترین کشور آمریکای جنوبی برای مهاجرت

معرفی کشورهای امن و ارزان جهان

اقامت آمریکا ملک پور: بهترین کشورها بر اساس شاخص جهانی صلح و همچنین شاخص هزینه­‌های زندگی را در اینجا آورده‌­ایم. در انتخاب  این مکان­ها برای یک ساختن یک زندگی رویایی، حتی لحظه­‌ای درنگ جایز نیست! برویم و ببینیم که کدام کشورها امنیت و ارزانی را به شهروندانشان هدیه می‌کنند.

۱. پرتغال؛ کشور سواحل خیرهکننده و غذاهای دریایی تازه

آب‌وهوای گرم، غذاهای دریایی تازه و خوشمزه و سواحل شگفت‌انگیز، پرتغال را به بهترین کشور برای مهاجرت و گردشگری تبدیل کرده است. پرتغال توانسته رتبه سوم را در فهرست صلح جهانی به دست بیاورد. کسب این رتبه نشان می‌دهد که پرتغال امنیت بالایی برای زندگی دارد.

اگر می‌خواهید در قلب اروپای غربی زندگی کنید و به دنبال کاهش هزینه‌هایتان هستید، پرتغال کشور محبوب شما است. در این کشور هزینه اجاره خانه و حمل‌ونقل ارزان است. البته تا وقتی هزینه‌های زندگی برایتان پایین است که هر روز مشغول صرف غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های متنوع پرتغالی نباشید!

دانشگاه‌های پرتغال رتبه خوبی در جهان دارند. همچنین شهریه این دانشگاه‌ها نسبتا پایین است. بااین‌وجود، بستر مناسبی برای تحصیل خودتان و فرزندانتان پس از مهاجرت فراهم می‌شود.

درنهایت اینکه، در پرتغال افراد زیادی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند؛ بنابراین دانستن زبان بین‌المللی برای زندگی در این کشور اروپایی کافی است. البته وقتی در این کشور ساکن هستید، چه بخواهید و چه نخواهید زبان پرتغالی شما را شیفته خودش می‌کند و نمی‌توانید در برابر یادگرفتن آن مقاومت کنید.

 ۲. اسلوونی؛ کشوری ارزان و امن در دامنه آلپ

اسلوونی یک کشور کوچک اروپایی است که کمتر کسی اسمش را شنیده! وقتش رسیده که پرده از این راز سربه‌مهر برداریم و درباره این کشور بیشتر بدانیم.

هزینه‌های زندگی در اسلوونی نسبت به سایر کشورهای اروپایی مثل فرانسه اتریش خیلی کمتر است. شما با داشتن درآمد ماهیانه کمتر از ۱۵۰۰ دلار می‌توانید در این کشور زندگی کنید. البته همین پایین بودن هزینه‌های زندگی؛ اسلوونی را به یک مقصد ارزان و بهترین کشور برای زندگی تبدیل کرده است.

اسلوونی در فهرست صلح جهانی هم در رده دهم قرار دارد. چه چیزی بهتر از این! زندگی در یک کشور امن و ارزان؛ همان چیزی است که سال‌ها است رویایش را داشته‌اید. وقتی در این کشور ساکن هستید، می‌توانید روزهایتان را با پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به شب برسانید؛ یا اینکه اگر برفی روی کوه­های آلپ مانده، اسکی را تجربه کنید.

تنها مشکلی که برای زندگی در اسلوونی وجود دارد، دانستن زبان اسلوونیایی است، البته این هم چندان مشکل بزرگی به نظر نمی‌رسد! چون اغلب جوانان اسلوونی به زبان انگلیسی مسلط هستند؛ بنابراین به کمک زبان انگلیسی می‌توانید نیازهای اولیه‌تان را برآورده کنید و کم‌کم در محیط زبان اسلوونیایی را هم یاد بگیرید.

 ۳. جمهوری چک؛ سرزمین قلعههای قرونوسطایی اغواکننده

به‌اندازه‌ای قلعه‌های قرون‌وسطایی در جمهوری چک دیده می‌شود که؛ به این کشور لقب پایتخت قلعه‌های شگفت‌انگیز را داده‌اند. حدود ۲۰۰۰ قلعه در گوشه و کنار این کشور به چشم می‌خورد. همچنین بیش از ۲۰ بنای تاریخی در چک وجود دارد که نامشان در فهرست میراث جهانی یونسکو می‌درخشد. درباره دیدنی های چک در مقاله بیشتر می‌توانید بخوانید.

جمهوری چک توانسته رتبه دهم را در فهرست جهانی صلح از آن خودش کند. هزینه‌های زندگی در این کشور هم ارزان‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. مبلغی که برای یک زندگی متوسط در چک تخمین زده‌شده، حدود ۳۵۰ تا ۷۵۰ دلار است. این هزینه شامل اجاره خانه و تامین هزینه‌های خوردوخوراک هم می‌شود.

اگر تاریخ و فرهنگ‌های مختلف برایتان جذاب است و اروپا را برای زندگی انتخاب کرده‌اید، چک بهترین کشور برای مهاجرتتان است. وضعیت کار در جمهوری چک و تحصیل در جمهوری چک را بررسی کنید؛ و درنهایت بهترین راه را برای مهاجرت به چک انتخاب کنید.

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی | بهترین کشور برای مهاجرت در سن بالا

 ۴. مالزی؛ تجربه زندگی در کشوری امن، ارزان و گرم

مالزی همان کشوری است که می‌تواند بیشتر انتظاراتتان را برآورده کند. هزینه‌های پایین زندگی، آب‌وهوای گرم و مطبوع، امن و کم جرم و جنایت بودن و درنهایت، رفتارهای دوستانه مردم مالزی، ازجمله مواردی هستند که این کشور را باب دل گردشگران کرده است.

همچنین، جنگل‌های بارانی، سواحل رویایی، دانشگاه‌های مطرح جهانی و از همه مهم‌تر بستر مناسب برای کار و زندگی، دست‌به‌دست هم داده است تا مالزی بهترین کشور برای مهاجرت باشد.  خواندن مقاله شاید بتواند بیشتر شمل را با این کشور جذاب آشنا کند. اگر مالزی را برای ساختن یک زندگی جدید انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که امنیت و آرامش مهمان هر شب و روزتان است.

 ۵. کاستاریکا؛ بهشت ارزان و امن ماجراجویان

اگر ماجراجویی در خونتان است و می‌خواهید در بهشت هیجان­دوستان زندگی کنید، کاستاریکا برای شما ساخته‌شده. کاستاریکا یکی از ارزان‌ترین و امن‌ترین مکان‌ها در جهان برای زندگی است. برای اینکه یک خانه در این کشور اجاره کنید، حدود ۵۰۰ دلار در ماه نیاز دارید. همچنین، اگر خوردوخوراکتان را مدیریت کنید، خرج و مخارجتان حدود ۱۰۰۰ دلار تمام می‌شود.

آب‌وهوای گرمسیری، امکانات بهداشتی مناسب و غذاهای خوشمزه کاستاریکا، از دیگر مواردی هستند که آن را به بهترین کشور برای مهاجرت تبدیل می‌کند.

 ۶. اروگوئه؛ یک آلبوم کامل از کلیساها، کاخها، سواحل و موزهها

اروگوئه دومین کشور کوچک آمریکای جنوبی است. شاید شنیدن این جمله شما را از رفتن به این کشور منصرف کند؛ اما دیدن شکوه و جذابیت اروگوئه قطعا مجذوبتان می‌کند. وقتی در این کشور هستید، چیزهای زیادی برای گذراندن زمانتان دارید. موزه‌ها، سواحل، کاخ‌ها و کلیساهای اروگوئه، همان جاذبه‌هایی هستند که سرگرمتان می‌کنند. از طرف دیگر اروگوئه یکی از امن‌ترین کشورها در آمریکای لاتین است؛ و هزینه‌های زندگی در این کشور ارزان و مقرون‌به‌صرفه تمام می‌شود. همه موارد کنار هم اروگوئه را به بهترین کشور برای مهاجرت تبدیل کرده.

اگر قصد دارید در این کشور زندگی کنید که تا حدودی زبان انگلیسی کارتان را راه می‌اندازد؛ اما کسانی که اروگوئه را برای تحصیل انتخاب می‌کنند، باید به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشند. چون تمام درس‌های دانشگاه‌های این کشور به زبان اسپانیایی ارائه می‌شود.

 ۷. پاناما؛ کشوری امنوامان در آمریکای مرکزی

پاناما ازجمله کشورهای آمریکای مرکزی است که نامش در فهرست صلح جهانی دیده می‌شود. همچنین هزینه‌های زندگی در این کشور نسبتا ارزان است. البته پاناما تنها به این دو دلیل به بهترین کشور برای مهاجرت تبدیل نشده! بلکه موقعیت جغرافیایی این کشور هم در جذابیت پاناما برای گردشگران و مهاجران بی‌تاثیر نیست. پاناما در میان دو اقیانوس آرام و اطلس واقع‌شده. وقتی در این کشور ساکن هستید، می‌توانید طلوع آفتاب را بر فراز اقیانوس اطلس ببینید؛ منظره غروب خورشید در پاناما هم به اقیانوس آرام ختم می‌شود.

پاناما یک کشور متفاوت با بهترین شرایط برای زندگی و تحصیل است. اگر به دنبال یک مقصد ارزان، امن و جذاب برای مهاجرت هستید، حتما پاناما را هم در فهرستتان داشته باشید.

 ۸. ویتنام؛ خانه معابد بودایی و بازارهای شلوغ

اگر به دنبال یک کشور پرجنب‌وجوش هیجان‌انگیز برای زندگی هستید، روی ویتنام هم حساب کنید. می‌خواهید بدانید چرا ویتنام بهترین کشور برای مهاجرت است؟ چون این کشور در فهرست صلح جهانی رتبه خوبی دارد و هزینه‌های زندگی در آن حدود ۱۰۰۰ دلار است.

میزان درآمدی که در ویتنام دارید، به شغل شما بستگی دارد. اگر کسب‌وکار خوبی در ویتنام داشته باشید، درآمدتان بیشتر از ۲۰۰۰ دلار در ماه می­شود. با وجود این درآمد، یک زندگی سطح بالا را در ویتنام تجربه می‌کنید. این همان چیزی است که برایش قدم در راه مهاجرت گذاشته‌اید.

بهترین کشور برای مهاجرت چطور جایی است؟ کشور مقصد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا شما را مجذوب خودش کند؟ آیا امنیت و آرامش مهم‌تر است، پیشرفته بودن کشور مقصد یا ارزان بودن هزینه­های زندگی در آن. همه این موارد در کنار هم یک کلکسیون جذاب برای مهاجرین به وجود می‌آورد.

در این مقاله بعضی از کشورهایی که در زمینه صلح در جهان مشهور هستند و هزینه‌های زندگی در آن‌ها ارزان است را برایتان آورده‌ایم. اگر هنوز نتوانسته‌اید کشور مناسبی را برای ساختن خانه و زندگی جدیدتان پیدا کنید، این لیست کمکتان می‌کند

منبع : https://officialmalekpour.net/

دکمه بازگشت به بالا