ورزشی

پرسپولیس به دنبال بدل لوکادیا؛ برنامه جدید سرخ‌ها برای خط حمله

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من؛ درویش که توانسته نقل و انتقالات موفقی را در پنجره زمستانی به واسطه جذب ستاره‌هایی مثل عیسی آل کثیر، اوستون اورونوف، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و همچنین محمد خدابنده لو پشت سر بگذارد، اکنون آخرین هدف تیمش را جذب مهاجم قرار داده است.

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل پرسپولیس که توانسته از فشار شکل گرفته طی مدت اخیر با توجه به انتقالاتی که به سرانجام رسانده، خارج شود اکنون به دنبال گزینه‌ای که ماجرای پنجره زمستانی را با پایانی موفق به سرانجام برساند است.

طی ساعات اخیر شایعات زیادی درباره انتقال احتمال محمد جواد محمدی مهاجم اسبق استقلال، هوادار و حال حاضر ذوب آهن در این تیم شکل گرفته است.

با این حال با توجه به انتقال ناکام چند مهاجم خارجی طی فصول اخیر به این تیم (شرزود تمیروف، لئاندرو پریرا و نبیل باهویی) درویش نمی‌خواهد ریسک دوباره‌ای را تجربه کند و چند انتقال موفق زمستانی را با جذب آخرین بازیکن، با ریسک مواجه کند.

طی گفتگویی که بین درویش و اوسمار شکل گرفته، سرمربی پرسپولیس به نیاز سرخ‌ها برای مهاجمی بلندقامت و سرزن در باکس تهاجمی تیمش اشاره داشت. با توجه به جدایی محتمل نبیل باهویی که نتوانست گره‌گشای سرخ‌ها در فاز تهاجمی در نیم فصل اول باشد، اوسمار نیاز تیمش را به مهاجمی تمام کننده و سرزن در خط حمله به اطلاع مدیرعامل سرخ‌ها رساند.

در این بین باشگاه پرسپولیس نیز نمی‌خواهد با جدایی شهاب زاهدی بازیکنی با خصوصیات وی را جذب کند و به دنبال مکملی در کنار عیسی آل کثیر خواهد بود. اتفاقی که باعث شده تا بار دیگر پرونده جذب مهاجم خارجی در این باشگاه به جریان بیفتد و در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به پایان نقل و انتقالات زمستانی، این تیم به سراغ بازیکنی با خصوصیات مدنظر کادرفنی برای خط حمله خود باشد.

موضوعی که شاید باعث عقب نشینی این باشگاه در بحث انتقال محمد جواد محمدی شود و آنها یک انتقال خارجی را در دستور کار خود قرار دهند. گفته می‌شود با بررسی‌های شکل گرفته این باشگاه به این نتیجه رسیده که با جدایی باهویی، بهترین راهکار این است که آنها مخالفت خود را با جدایی شهاب زاهدی اعلام کنند و بی دلیل به دنبال مذاکره با مهاجمی با خصوصیات وی نباشند.

همین مسئله باعث شد تا درویش به اوسمار اعلام کند تا طی گفتگو با شهاب زاهدی او را تا زمان جذب مهاجم جدید به تمرینات بازخواهد گرداند. در صورتی که در فاصله باقی مانده تا بازی با ذوب آهن و البته بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، این باشگاه مهاجم خارجی با پارامترهای مدنظر خود پیدا کند، در ادامه نسبت به ارائه رضایت نامه شهاب زاهدی اقدام خواهد کرد.

پس باید منتظر ماند تا طی ساعات آتی معادلات خط حمله پرسپولیس با تغییراتی همراه شود. اگر قرار به جذب مهاجم داخلی باشد، فقط نبیل باهویی از این تیم جدا می‌شود تا عبدالکریم وارد لیست شود و با جدایی شهاب زاهدی مخالفت می‌شود و در صورتی که مهاجم خارجی با کیفیت و بلندزنی توجه باشگاه را جلب کند، هم شهاب زاهدی و هم باهویی از لیست خارج خواهند شد.

۲۵۸ ۲۵۸

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا