اقتصادی

بیشترین تعداد شاغلان تعاونی متعلق به کدام بخش است؟

تحقیقات نشان می دهد که در سال گذشته فعال ترین سازمانها طبقه کارگر بوده و بخش مسکن بیشترین تعداد کارمند را دارد.

به گزارش اخبار ایران من ، در اصل 44 قانون اساسی ، نظام اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران در سه دسته دولتی ، تعاونی و محرمانه سازماندهی شده است.

بر اساس اصل 43 قانون اساسی ، ایجاد اشتغال مکانی است که همه می توانند کار پیدا کنند و ابزار کار را برای همه کسانی که می توانند کار کنند اما ابزار کار ندارند مانند وام بدون بهره یا هر وسیله قانونی دیگر ارائه دهند. در دست افراد و گروه ها اداره می شود و دولت را به یک کارفرمای بزرگ تبدیل نمی کند.

فصل سوم قانون سیاست های کلی ، ماده 44 ، به اصول توسعه ای حاکمیت شرکتی اختصاص دارد که در آن افزایش سهم فعالیت های اقتصادی به 25 درصد ، معافیت از مالیات و کمک های بیمه ای و تسهیلات بانکی به مذاکرات جمعی ارائه می شود. بدن.

در این میان ، اتحادیه های کارگری پتانسیل رشد و توسعه در بخش های مختلف اقتصاد را دارند و نقش عمده ای در تولید ناخالص داخلی و رشد اشتغال ایفا می کنند.

بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار ، تا پایان سال 1399 ، تعداد شرکت های فعال در کشور 96،493 واحد بود که 69،279 شرکت فعال و 27 هزار و 214 شرکت تأسیس شده است. در پایان سال گذشته ، 607 آژانس فعالیت می کردند.

بر اساس این گزارش ، 26.5 of از شرکت های شرکت کننده در مدیریت “عملیاتی” ، 21.5 in در مدیریت “کشاورزی” ، 15.9 in در مدیریت “شرکتی” و 14 in در شرکت های مدیریت “مسکن” مشغول به کار هستند. سایر موارد 22.1 درصد را شامل می شود.

از مجموع شرکت های عامل ، 84.3٪ در رده حقوق صاحبان سهام ، 807٪ از نظر “نیازهای مصرف کننده” ، 2.6٪ از نظر “مسکن” و مابقی در سایر کشورها قرار دارند.

برآورد تعداد اعضای سازمانهای فعال در سراسر کشور 825 نفر است. این فهرست 141،255 “سهام عدالت” ، 1221 مورد “نیازهای مصرف کننده” و 646 “اعتبار” بود.

نمودارهای اشتغال در اتحادیه های کارگری نشان می دهد که بخش مسکن دارای نیروی کار زیادی است. این که تعداد کارکنان شرکت های شرکت کننده 26.2 درصد ، در 17 درصد خدمات امنیتی ، از نظر رضایت مشتری 15.7 درصد و مابقی در سایر بخش ها است.

به گزارش اخبار ایران من ، تعداد کارکنان سازمان های بین المللی 20 نفر است که 85 نفر در اتحادیه های اعتباری ، 53 نفر در شرکت های غیر مصرف کننده و 37 نفر در تولید ، توزیع و مسکن مشغول به کار هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا