ورزشی

قطع روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای اسلامی موثرترین عامل بازدارنده جنایات صهیونیست‌ها

در مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و ترکیه مطرح شد؛

قطع روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای اسلامی موثرترین عامل بازدارنده جنایات صهیونیست‌ها

رئیس جمهور موثرترین عامل بازدارنده در برابر جنایات صهیونیست‌ها در غزه را قطع روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای اسلامی با این رژیم عنوان کرد و گفت: جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه باعث رسوایی بیش از پیش کشورهای غربی و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری شده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعدا ظهر امروز چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، ضمن تبریک متقابل عید سعید فطر و آرزوی بهره‌مندی حداکثری همه مسلمانان از برکات این عید شریف، بر پیشبرد اجرای توافقات صورت گرفته میان دو کشور به خصوص موافقتنامه‌های سفر اخیرش به آنکارا تاکید کرد.

رئیس جمهور با اشاره به توافق دو کشور برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه، ابراز امیدواری کرد این نشست، تحرک و تقویت بیشتر تعاملات فیمابین را موجب شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از مواضع ترکیه در محکومیت حمله جنایت‌بار رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه، با تاکید بر اینکه این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند، بار دیگر موثرترین عامل بازدارنده در برابر جنایات صهیونیست‌ها در غزه را قطع روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای اسلامی با این رژیم عنوان کرد و اظهار داشت: امروز حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی و بی‌عملی سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه باعث رسوایی بیش از پیش این کشورها و سازمان‌ها شده است.

«رجب طیب اردوغان» نیز در این مکالمه تلفنی ضمن تبریک عید فطر به رئیس جمهور و مردم کشورمان، از دکتر رئیسی خواست صمیمانه‌ترین سلام‌ها و تبریکات وی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی برساند.

رئیس جمهور ترکیه همچنین با ضروری دانستن تلاش مسئولان دو ‌کشور برای سرعت بخشیدن به روند اجرای توافقات فیمابین، بار دیگر حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق را محکوم کرد و با اشاره به ماهیت جنایتکار رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز منزوی‌تر و منفورتر از هر زمانی است.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا