علمی

دورهمی‌ها، مهم‌ترین عامل شیوع کرونا

نظارت بر آزمایش روشهای درمانی غیر دارویی (NPI) یا اصطلاحاً “موانعی” که دولتها ایجاد کرده اند ، در کاهش شیوع ویروس کرونا و آموزش افراد آمادگی لازم برای مقابله با آن در آینده مهم است.

به گزارش اخبار ایران من ، مجله “Nature” در مطالعات آماری تأیید کرده است که 6068 ترکیب غیر دارویی در 79 مورد Covid-19 مورد استفاده قرار می گیرد.

یافته ها بیشتر توسط دو گروه تحقیقاتی خارجی بر اساس 42151 روش غیر دارویی از 226 کشور ارزیابی شد.

نتایج نشان داد که ترکیب مناسب عوامل غیر دارویی برای کاهش شیوع ویروس کرونا ضروری است. روش های غیر دارویی غیر مخرب هستند و در عین حال م effectiveثر می توانند به اندازه راه های گسترش بیماری مثر باشند.

در صورت عدم وجود واکسن و داروهای ضد ویروس ، درمان ضد رترو ویروسی (HIV) تنها راه کمک به انتشار ویروس و انتشار ویروس و کاهش شیوع آن در بین مردم است.

چندین دولت در سراسر جهان اقداماتی را برای جلوگیری از مصرف مواد مخدر در مبارزه با اپیدمی کوید -19 انجام داده اند. این می تواند منجر به هزینه های اقتصادی و اجتماعی بیشتر شود و بر سیستم های اجتماعی ، بهداشت روان و امنیت اجتماعی تأثیر بگذارد. بنابراین شناخت موثرترین روشهای غیر دارویی به استفاده دقیق و به موقع و مثر از روشهای اصلی در مقابله با Covid-19 یا شیوع سایر عفونتهای تنفسی در آینده کمک می کند.

جدول زیر نحوه کار با روشهای دیگر را نشان می دهد که به شما کمک نمی کند تا به طور انتخابی از شیوع عفونت Covid-19 جلوگیری شود. براساس این نظرسنجی ، سه مکانیسم اصلی که به طرز قابل توجهی در همه گیری در بسیاری از کشورهای مورد مطالعه نقش داشته اند ، شامل لغو جلسات کوچک (83٪) ، تعطیلی مدارس (73٪) و ایجاد مرزها (56٪) است.

در اینجا برخی از کارهای مهم برای انجام وجود دارد:

درصد روش های بدون دارو
83 دایره های کوچک را کنار بگذارید
73 تعطیلی مدارس
56 مرز مرزی
51 دسترسی به تجهیزات امنیتی را افزایش دهید
42 سد راه
۲۵ جدایی در سراسر جهان
53 قراردادها را غیرفعال کنید
48 آموزش حمایتی و شبکه های اجتماعی
41 حمایت دولت از افراد در معرض خطر
40 ارتباط سریع با مدیران
37 برای کمک به دیگران گام بردارید
35 افزایش تعداد پرسنل پزشکی
30 قرار دادن فردی
۲۹ پاسخ اضطراری ایجاد یا فعال کنید
۲۹ تشویق را تشویق کنید
۲۵ تجهیزات و ملزومات پزشکی را به انبار اضافه کنید
23 مداخله پلیس و ارتش
20 هشدار در سفر
13 محدودیت های اتومبیل
۱۱ ارتباط فعال با متخصصان بهداشت

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا