اخبار استانی

همایش ملی «حماسه ششم بهمن آمل» برگزار شد

در دانشگاه مازندران؛

همایش ملی «حماسه ششم بهمن آمل» برگزار شد

نخستین همایش ملی «حماسه ششم بهمن آمل» با حضور سردار محمد تهرانی مقدم در دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش حماسه ششم بهمن آمل به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران برپا شد، نخست حشمت‌الله علی‌نژاد، رییس دانشگاه مازندران به سخنرانی پرداختند.

رییس دانشگاه مازندران در آغاز به محکوم‌کردن جنایات وحشیانه رژیم غصاب غاصب در به شهادت رساندن بیش از ۲۵ هزار نفر در غزه پرداختند و در ادامه به شهادت ۵ تن از سرداران سرافراز سپاه و مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیه به شکل ناجوانمردانه در سوریه اشاره کردند.

همایش ملی حماسه ششم بهمن آمل برگزار شد

در ادامه حشمت‌الله علی‌نژاد سخنانی پیرامون«حماسه ششم بهمن» گفت: از خروجی‌های خوب این حماسه، تثبیت جمهوری اسلامی به‌ویژه در شمال ایران و ایجاد انسجام در میان آحاد جامعه را می‌توان نام برد. اقدامات خصمانه دشمنان مانند وقایع آمل و گنبد به کمک مردم این استان نقش بر آب شد و اشارات امام راحل در وصیت‌نامه الهی- سیاسی و فرمایشات مقام معظم رهبری، بیانگر اهمیت این حادثه عظیم است.

همایش ملی «حماسه ششم بهمن آمل» برگزار شد

پس از ریاست دانشگاه مازندران، سردار محمد تهرانی مقدم به تبین حماسه ششم بهمن آمل و نقش مردم در رخ دادن این حماسه پرداختند. در ادامه حسین رفیع، عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و حجت‌الاسلام ولی‌اله عیسی‌زاده به ارایه مقالاتشان پیرامون حماسه‌های سال 60 در شهر هزارسنگر و گنبد پرداختند.

سپس پیام تصویری حضرت آیت‌الله جوادی آملی به همایش ملی حماسه ششم بهمن آمل  پخش شد. 

همایش ملی حماسه ششم بهمن آمل برگزار شد

پایان بخش این مراسم، تجلیل از همسر شهید حبیب‌اله طاهری از شخصیت‌های کلیدی در دفع فتنه در جنگل آمل و حماسه آفرین عملیات شیرکوه بود.

دکمه بازگشت به بالا