اقتصادی

جیره بندی آب در تهران نداریم؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت علی رغم کمبود بارندگی و محدودیت در دسترس بودن آب در تهران ، تلاش های ما محدود به قطع آب در هیچ کجای تهران نیست و به ویژه موضوع توزیع آب در تهران در دستور کار است. . مگه نه.

محمدرضا بختیاری در مصاحبه با اخبار ایران من با بیان اینکه بهره برداری از پروژه ششم آب در تهران باعث نگرانی تأمین آب در تهران نشده است گفت:.

وی همچنین گفت که آوریل امسال بدترین میزان بارندگی در استان تهران به معنی 2.3 میلی متر است که در مدت مشابه سال گذشته 132 میلی متر است که در سال گذشته 457 میلی متر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران افزود: گزارش های اقلیمی نشان می دهد که دمای هوا در خرداد ماه امسال تا پایان تابستان در سرزمین اصلی کمی کمتر از 50 سال است که این یک مشکل جدی برای مدیریت آب محسوب می شود. آنها دیدار خواهند کرد

بختیاری با بیان اینکه امسال تنها سال بارندگی در هر نقطه از کشور بود ، اگرچه در سال گذشته قسمت شمالی بارشی نگرفت ، اظهار داشت: باید یک لیتر آب آماده شود اما گزارش ها حاکی از بی توجهی به مدیریت آب در مناطق مختلف است مناطق.

به گفته وی ، در همین حال ، فصل برفی سدها جالب نیست. سد لتیان 44 درصد ، سد امیرکبیر (کرج) 77 درصد و سد طالقان 88 درصد نسبت به سال گذشته است. علاوه بر این ، قطع برق در تهران منجر به افزایش مصرف آب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه تلاش های این شرکت برای جلوگیری از تأمین آب در هر نقطه از منطقه ، گفت: یک ساعت آب تهران می گیریم ما را خسته می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا