علمی

گران‌ترین خودروی ستاره تیم فوتبال النصر/ عکس

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من، عنوان یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال روی کره زمین، یک ورزشکار مشهور جهان، سلبریتی و الگوی میلیون ها کودک، رونالدو جدای از سابقه درخشان خود در زمین، یک کلکسیونر سرسخت سوپراسپرت با مجموعه ای است که شامل برخی از کمیاب ترین و پرطرفدارترین خودروهای جهان است. اگرچه مجموعه او گسترده نیست، اما شامل فراری F۱۲ TDF، بوگاتی ویرون اسپورت ویتسه و مک لارن سنا بسیار کمیاب است. جدیدترین مورد اضافه شده به ناوگان، فراری دیوانه وار مونزا SP۱ بود که تقریباً ۲ میلیون دلار قیمت دارد. اما جالب است که این گرانترین خودرو در گاراژ او نیست، با وجود قیمت بالا. این افتخار نصیب بوگاتی سنتودیچی می شود که ۱۲ میلیون دلار ارزش دارد.

بیشتر بخوانید:

این خودروها شامل خودروهای بسیار کمیاب مانند بوگاتی چنتودیچی و فراری مونزا، جدا از دیگر خودروهای عجیب و غریبی مانند چندین مدل رولز رویس، مرسدس بنز، استون مارتین و غیره است.

البته، داشتن شماره پیراهنی که در سراسر جهان شناخته شده باشد، سودمند است. نشان «CR۷» که روی روکش ها نقش بسته است، راهی عالی برای کریستیانو رونالدو برای شخصی سازی خودروهایش ایجاد می کند. زیرا به طرفداران این امکان را می دهد که دقیقاً بدانند چه کسی راننده آنهاست. اینکه این فقط یک کلکسیونر ثروتمند نیست، بلکه مسلماً برای همیشه بزرگترین بازیکن فوتبال مدرن است. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم مجموعه ماشین های کریستیانو رونالدو یکی از بهترین مجموعه های ماشین فوتبالیست ها در جهان است.

هرکسی نمیتواند «بوگاتی چنتو دیچی» را داشته باشد

با توجه به اینکه تنها ده دستگاه از «بوگاتی چنتو دیچی» ساخته شده است، مالک این خودرو بودن، رونالدو را در لیستی بسیار انحصاری قرار می دهد. این خودرو در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و تحویل مشتریان به تازگی در سال ۲۰۲۲ آغاز شد. «بوگاتی چنتو دیچی» برای ادای احترام به افسانه بوگاتی EB۱۱۰SS و برای بزرگداشت ۱۱۰ سالگرد پلاک بوگاتی ساخته شده است. این واقعاً بهترین بوگاتی مدرن است.

این خودرو با بدنه سفارشی که دارد همچنان رونالدو را از اکثر هایپرکارها و کلسیونرهای دیگر جلوتر می‌اندازد. به خصوص با در نظر گرفتن این تک خودرو با قیمت ۸ میلیون دلار که نیمی از ارزش کل کلکسیون او را تشکیل می دهد و شامل سایر پرچمداران بوگاتی نیز می شود!

خودروهای این بازیکن فوتبال بیش از یک همت می‌ارزد!/ عکس

رونالدو به طور ویژه به ایتالیا دعوت شد تا «فراری مونزا» خود را مشخص کند

فراری مونزا SP۲ کمی کمتر از بوگاتی منحصر به فرد است. قرار بود در مجموع ۴۹۹ دستگاه بین SP۱ تک سرنشین و SP۲ دو نفره ساخته شود. و اما هزینه ۱.۸؛ میلیون دلار گزارش شده که طبق گزارشات، رونالدو به طور مستقیم در کارخانه فراری در زمان ثبت سفارش خود پرداخت کرده است. ممکن است تعدادی ازمالکان دیگر فهرست فراری مونزا مانند مکس ورشتاپن و زلاتان ابراهیموویچ بازیکن فوتبال سوئدی را بشناسید.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227323

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا