اقتصادی

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دیجی‌تک ارمنستان

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته ارمنستان (digitec23) آنلاین ماه جاری در ایروان برپا می‌شود.

به گزارش اخبار ایران من، در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ آنلاین ماه ۱۴۰۲ برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در حوزه فناوری اطلاعات (IT)، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، نرم‌افزار، فناوری‌های اینترنت، تجارت الکترونیک و ترویج فناوری می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دیجی‌تک ارمنستان می‌توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانیghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۵۴۰۲۵۲ -۰۲۱ و ۰۹۰۱۳۳۸۸۶۸۳ تماس بگیرند.

ظرفیت پاویون محدود است و فقط ۱۲ شرکت دانش‌بنیان امکان حضور در این نمایشگاه را دارند. مهلت ثبت درخواست برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، روز جمعه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا