علمی

مدیون ۸ سال دفاع مقدس هستیم

رئیس بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ما به ۸ سال دفاع مقدس مدیون هستیم، گفت: دفاع مقدس برکات زیادی برای نظام و انقلاب داشته است.

به گزارش اخبار ایران من، دکتر سلیمان حیدری – رئیس بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه، ایثار از خود گذشتگی شهیدان، جانبازان و رزمندگان است که تاریخ‌سازی آنان درس بزرگی برای آیندگان است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل گفت: همانگونه که حضرت امام (ره) فرمود، در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و در دفاع مقدس پرده تزویر از چهره جهان‌خواران و استکبار برداشتیم و دستاوردهای بسیاری برای نظام و انقلاب داشت است.

حیدری با تاکید بر اینکه ما به ۸ سال دفاع مقدس مدیون هستیم، گفت: دفاع مقدس برکات زیادی برای نظام و انقلاب داشته است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت با بیان این که جامعه پزشکی از کادر پرستاری تا پزشکان عمومی و متخصص در بزنگاه‌های تاریخی خوش درخشیدند، گفت: این درخشش مرهون روحیه ایثار و شهادتی است که از دوران دفاع مقدس سینه به سینه منتقل شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی در ادامه به اقداماتی که این مرکز برای پاسداشت و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس صورت داده، اشاره و تصریح کرد: تزئین فضای محیطی ساختمان مرکزی وزارت بهداشت و نصب المان‌های دفاع مقدس و دعوت از سخنرانان ملی و کشوری برای بازخوانی و ذکر خاطره از رشادت‌های دفاع مقدس از جمله اقداماتی است که صورت گرفته است.

وی در پایان یاد امام شهیدان و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد که همه بتوانیم در مسیر این بزرگواران حرکت کنیم و ارزش‌ها را پاس داشته و در امورات جاری و ساری کنیم.

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا