اتفاقات

افتتاح پایگاه‌های امدادی و خدمات درمانی رایگان هلال احمر در مناطق محروم طی دهه فجر

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مهمترین اقدامات و خدمات این جمعیت در ایام الله فجر؛ از افتتاح پایگاه‌های امداد بین شهری، کلینیک‌های توانبخشی و همچنین ارائه خدمات کاروان‌های سلامت هلال‌احمر در مناطق محروم کشور در این ایام خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ اشکان موسوی – مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مهمترین اقدامات و خدمات این جمعیت در ایام الله فجر، گفت: اقدامات جمعیت هلال‌احمر در این ایام، هم‌راستا با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» و با هدف ارائه خدمت به هم‌وطنان انجام می‌شود.

موسوی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر، پوشش امدادی یوم‌الله ۱۲ بهمن را در تهران و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را در سراسر کشور برعهده دارد. علاوه بر این، در دهه فجر تعدادی از پروژه‌های عمرانی این جمعیت از جمله پایگاه‌های امدادونجات بین شهری در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، سه مرکز توانبخشی و طرح‌هایی از جمله مدرسه نمادرس (متاورس) در ۱۰ استان، مدرسه آماده در شیراز و ۶ مرکز آموزش‌های تخصصی خانه‌های هلال در برخی استان‌های کشور افتتاح خواهند شد.

سخنگوی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر جمعیت هلال‌احمر افزود: از آغاز دهه مبارک فجر، آیین آموزش امداد و کمک‌های اولیه به ۴۵ هزار شهروند در خانه‌های هلال، مساجد و مدارس سراسر کشور و همچنین اعزام ۴۵ کاروان سلامت به همراه اجرای ۴۵ طرح محرومیت زدای “نذر خدمت” در مناطق محروم کشور آغاز می‌شود. همچنین با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در روز سه‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه، خدمات توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در مراکز درمانی این جمعیت در سراسر کشور با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌ شود.

وی در پایان با اشاره به اجرای مانورهای امدادی و همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی از سوی سازمان‌های امدادونجات و جوانان هلال‌احمر گفت: اردوهای راهیان نور از روز ۱۷ بهمن در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا