اخبار استانی

برملا کردن استراتژی دشمن در انتخابات با جهاد تبیین

برملا کردن استراتژی دشمن در انتخابات با جهاد تبیین

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: استراتژی دشمن منع حضور آنها در انتخابات بوده و وظیفه همه این است که با جهاد تبیین این تلاش‌های مذبوحانه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه هم‌اندیشی با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری با همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری و دفتر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور تیمور سپهوند رئیس هیئت نظارت بر انتخابات این استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد.

تیمور سپهوند در این جلسه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان 4.در اسفندماه بر اهمیت و حساسیت بیش‌ازپیش این انتخابات تأکید و اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر خلاف همه انتخابات گذشته برای این انتخابات خیلی زود وارد شدند و در سخنرانی فروردین ماه و سخنرانی‌های بعدی بر اهمیت حضور مردم و چهار مؤلفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت تأکید فرمودند.

وی توضیح داد: بر این اساس همه اقشار جامعه به‌ویژه روحانیون، استادان و مدیران در هر منصبی که قرار دارند باید در تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته کوشش کرده و مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ترغیب و تشویق کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان عنوان کرد: امروز استراتژی دشمن ناامید کردن مردم و منع حضور آنها در انتخابات بوده و لشکر رسانه‌ای دشمن در این راستا عمدتاً روی تضعیف اصل حکومت اسلامی با مدیریت ولایت فقیه و جدا کردن مردم از نظام سرمایه‌گذاری می‌کند. وظیفه همه این است که با جهاد تبیین این تلاش‌های مذبوحانه دشمنان را نقش بر آب کردن و پوزه آنان را به خاک بمالیم.

دکمه بازگشت به بالا