اقتصادی

انتخابات نظام مهندسی تهران دو هفته دیگر برگزار می‌شود

انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تاكنون در 26 ایالت به صورت الكترونیكی انجام شده است و با باقی ماندن حوزه های انتخابیه تهران ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، سمنان و كرمان ، انتخابات تهران در دو هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش اخبار ایران من ، انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که به صورت آنلاین آغاز شد و در 23 اکتبر انجام نشد ، تاکنون در 26 ایالت سراسر کشور برگزار شده است.

انتخابات حوزه های انتخابیه تهران ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، سمنان و کرمان همچنان پابرجاست.انتخابات در زنجان و کرمان در تاریخ 20 آنلاین برگزار می شود. انتخابات مناطق آذربایجان شرقی و سمنان در هفته آینده و تهران در دو هفته آینده برگزار می شود.

در این مدت ، هرکسی می تواند با IP و شماره تلفن خود که در سازمان نظام مهندسی ثبت شده است رای دهد ، که به گفته آنها احتمال صفر شکستن را کاهش داده است.

به گفته علی محمد عبدی قهرودی ، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، مشارکت در دوره انتخابات به 45 درصد رسید؛ در سال 1397 میزان مشارکت 31 درصد بوده است.

یکی دیگر از مواردی که انتخابات فعلی را متمایز می کند حذف افراد دارای مناقشه است. مهندسان دارای اعتراض واجد شرایط زندگی در منطقه نیستند یا وزارت راه و شهرسازی ماده 23 (ج) قانون نظام مهندسی را برای آنها اعمال می کند.

طبق قانون ، کارکنان هشت دستگاه نظارتی و نظارتی شامل وزارت راه و شهرسازی ، وزارت کشور ، مسئولین شهر ، اعضای شهر ، کارکنان سازمان نظام مهندسی ، بنیاد مسکن ، فضای آزاد و املاک ، آنها باید برای خروج از دستگاه های خود رای دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا