اخبار استانی

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح

اخبار ایران من/تهران بازدید از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان اسلامشهر با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و حسین حبیبی فرماندار این شهرستان انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از این بیمارستان گفت: ساخت بیمارستان با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد در حال انجام است و برای تکمیل آن به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

حسین قناعتی اظهار کرد: تامین تجهیزات بیمارستان اسلامشهر بر عهده وزارت بهداشت است و مشکلی برای تجهیز این بیمارستان نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: تامین نیروی انسانی و کادر درمان این مجموعه نیز از طریق برون سپاری صورت می گیرد و در حال حاضر مراحل اداری آن در حال انجام است.

قناعتی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به طراحی مناسب و مدرن بیمارستان اسلامشهر و نزدیکی آن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، پذیرش بیماران بین المللی (IPD) و فعالیت در زمینه  توریسم درمانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این بیمارستان به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در این بازدید خاطر نشان کرد: تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان مدرن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح و آغاز خدمات دهی آن به مردم باشیم.

حسین حبیبی افزود: در این بازدید میزان پیشرفت ساخت بیمارستان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن و آخرین وضعیت تامین تجهیزات و نیروی انسانی و کادر درمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تسریع در تکمیل این بیمارستان و رفع برخی نواقص مورد تاکید وزیر بهداشت قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا