اقتصادی

ایجاد ۲ میلیون شغل تا چهار سال آینده در حوزه صنعت

وزارت صنعت ، معدن و تجارت (سمت) گفت: دولت در تلاش است تا چهار سال آینده چهار میلیون شغل در کشور ایجاد کند که از این تعداد دو میلیون شغل در بخش خصوصی است و مسئولیت آن بر عهده وزارت سمت است. به

به گزارش اخبار ایران من ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا) ، وزیر سکوت سیدرضا فاطمی امین ، صبح امروز سه شنبه ، مهرماه در سفر رئیس جمهور و اعضای منطقه ایلام از چهار تیم تولیدی در این شهر برق ایوان از شهر دیدن کرد و مقررات لازم را برای رسیدگی به موانع و مشکلات واحدها صادر کرد.

فاطمی امین روز جمعه در جلسه شورای شهر ایوان اظهار داشت: امسال سال خاصی برای اقتصاد است و امیدواریم این زمان تغییر را با تلاش و هزینه کم سپری کنیم. تحول اقتصادی یکی از مهمترین موضوعات در ایالت سیزدهم است که باید با دلسوزی تشویق شود.

وی افزود که در تدوین برنامه و بودجه و عملکرد ، عملکرد مورد آزمایش قرار می گیرد که در هفته های آینده در پنج ایالت کشور از جمله ایلام آغاز می شود ، گفت:

ایجاد کار با تکمیل کار طراحی در پایان

وزیر صمت با بیان اینکه مشکلات مناطق بسته و بسته شهر ایوان قابل حل است ، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، تا زمان اتمام پروژه های نهایی ، یک پروژه بزرگ انجام می شود. کسری بودجه نیز به دلیل کمبود منابع و میزان پول است که با برنامه ریزی قابل رفع است.

به گفته وی ، با افزایش تولید و توسعه اقتصادی ، می توان توسعه شهری ایوان را مختل کرد ، زیرا بخشی از تولید با هزینه اضافی این واحدها پرداخت شده است.

وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در نیمه دوم سال جاری ، 5 میلیارد دلار کالای خانگی طی یک سال گذشته صادر شده است.

این بازدیدها در شرکت تعاونی 2451 سولفات پتاسیم ، شرکت گوش گستر و شرکت فولاد زاگرس و شرکت نورد ایوان انجام شد. شرکت فولاد زاگرس در سال 1992 سازماندهی مجدد شد و سالانه 50،000 تن اسفنج فولادی تولید کرد. در این سیستم 160 نفر به طور مستقیم و 80 نفر کار نمی کنند. آسیاب عملیاتی ایوان غرب در سال 2009 تاسیس شد و در سال 2017 به بهره برداری رسید. در این منطقه صنعتی سالانه 150 تا 28 هزار تن کارخانه فولاد تولید می شود و بیش از 40 کارگر به طور مستقیم یا غیر مستقیم کار می کنند. بیشتر محصولات صنعتی به مناطق اطراف ایلام ارسال می شود.

وزیر صمت بعد از ظهر امروز جمعه با تعدادی از خانواده های متوفی در راه عازم ایوان ملاقات کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا