اقتصادیایران کسب و کار

ایسیو کروز ساخت کجاست؟

از سال 98 به بعد با کامپیوتر جدیدی به اسم ای زد یو EZU، ساخت شرکت کروز عرضه شده بود . تا اسفند سال 99 هیچ کدام از مدعیان ریمپ کشور قادر به ریمپ این خودروها نبودند . واحد تحقیق و توسعه کاراکال تیونینگ بعد از سه ماه تلاش بی وقفه موفق به هک کردن و شکستن قفل این ایسیو شده است، و اقدام به فول ریمپ این خودرو کرده است . ظاهر کامپیوتر EZU مشابه کامپیوتر ایزی یو 2.5 می باشد، که پیشتر بر این خودروها نصب شده اند اما هسته مرکزی این ایسیو از یک میکروکنترلر سی و دو بیتی خواهد بود و از نظر سخت افزاری کاملا متفاوت می باشد. با توجه به اطلاعات تخصصی باید متوجه این موضوع شده باشید که خرید ایسیو نیاز به اطلاعات زیادی دارد و باید از متخصصین صنعتی ها راهنمایی بگیرید.

ایسیو کروز کوییک و ساینا ezu

خودروی کوییک و ساینا نیز مثل سایر خودروهای انژکتوری شامل کامپیوتر و ایسیو خواهد شد معمولا ایسیو خودروهای کوییک و ساینا از ایسیو مدل ای زد یو می باشند، که خود دارای ساختاری منحصر به فرد می باشند، و در خودروهای کوییک و ساینا مورد استفاده قرار خواهند گرفت . این ایسیو ساخت ایران می باشد، و توسط شرکت تامین قطعات خودروی کروز طراحی و پیاده سازی خواهد شد . این محصول با پردازش سریع اطلاعات دریافتی از طریق سنسور های گوناگون موجب ایجاد نظم و هماهنگی در نحوه کارکرد خودرو خواهد شد . ایسیوهای کوییک و ساینا مدل ای زد یو برند کروز این قابلیت را خواهند داشت، تا در خودروهای تک سوز و دوگانه سوز مورد استفاده قرار خواهند گرفت .

ایسیو کروز ساخت کجاست

ریمپ تخصصی ایسیوهای کروز ezu خودروهای ساینا وکوییک دنده و اتومات

بعد از اعمال کردن تغییرات بر روی نرم افزار ایسیو، خودرو از شتاب و کشش خوبی برخوردار می شود . دارندگان خودروهایی که این نوع کنترل یونیت بر روی خودرو آن ها نصب شده باشد، به درخواست مشتری، علاوه بر تجربه شتاب و کشش بیشتر، می توانند از آپشن هایی مثل لانچ کنترل، افزایش کاتاف استاندارد به منظور بهره مندی از حداکثر توان،کاتاف رگباری و تنظیم دمای روشن شدن فن بهره ببرند . کنترل یونیت ای زد یو بر روی خودروهای دنا و دنا پلاس، 206 و 207، کوئیک و ساینا نصب شده می باشد .

نقش ایسیو کروز ezu

واحد کنترل موتور ایسیو، و همچنین به عنوان ماژول کنترل موتور شناخته خواهد شد . ایسیو، یک ماژول الکترونیکی یا وسیله ای خواهد بود، که عملکرد موتور را در خودرو حفظ و کنترل خواهد کرد . ماژول کنترل موتور داده ‌ها را از بعضی قطعات الکترونیکی و حسگرهای خودرو دریافت خواهد کرد، و از آن داده ‌ها برای کنترل کردن موتور خودرو استفاده خواهد کرد . به همین علت می باشد که اگر کامپیوتر خودرو شما خراب شده باشد، بر عملکرد کل خودرو تأثیر خواهد گذاشت . و هرچه سریع تر باید نسبت به تعمیر کردن ایسیو خودرو اقداماتی را انجام دهید .

ایسیو کروز ساخت کجاست

وظیفه ایسیو کروز ezu

اساسا ایسیو کروز، تزریق سوخت را کنترل خواهد کرد، و در موتورهای بنزینی زمانبندی شروع جرقه را برای مشتعل کردن ‏سوخت انجام خواهد داد . ایسیو کروز موقعیت داخلی موتور را با استفاده کردن از سنسور موقعیت میل لنگ تعریف خواهد کرد، به ‏طوری که انژکتور و سیستم احتراق دقیقا در زمانی درست فعال می شوند . یک موتور احتراق داخلی اساسا یک پمپ هوای بزرگ می باشد، که با استفاده کردن از سوخت به خود قدرت خواهد بخشید . زمانی که ‏هوا به درون مکیده شود، سوخت کافی برای تولید قدرت باید تامین شده، تا عملکرد موتور حفظ شود، در حالی که ‏باقی ماندن مقداری کافی سوخت برای به حرکت درآوردن مجدد خودرو و ‏یا زمانی که می خواهیم دوباره آن را روشن کنیم ضروری می باشد . به طور کلی کنترل کردن وضعیت سوخت و نمایش دادن آن را انجام می دهد، و با استفاده کردن از اطلاعات آن می توان نسبت به بهبود مصرف سوخت خودرو اقدام کنید . شاید بتوان گفت که اصلی ترین وظیفه ایسیو خودرو، تنظیم کردن درجه و زمان پاشش سوخت در انژکتور بخواهد بود .

دکمه بازگشت به بالا