ایران کسب و کارعمومی

نصب کروز کنترل خودرو شاهین

شرکت سایپا با رونمایی از پلتفرم SP100 تلاش کرد نفسی تازه به تولیدات خود دهد. اولین خودرویی که به صورت رسمی روی این پلتفرم عرضه شد خودرو سایپا شاهین بود که در ابتدا با نام رهام به بازار عرضه شد اما با تغییر و تحولات مدیریتی؛ نام این خودرو به شاهین تغییر پیدا کرد و در نهایت در آخرین روزهای سال 1399 اولین نسخه از این خودرو به صورت رسمی به بازار کشور راه پیدا کرد.

خودرو شاهین که از پلتفرم SP100 استفاده می‌کند به عنوان نخستین خودرو گروه خودروسازی سایپا از برخی فناوری‌های جدید و به روز مانند سیستم پایشگر باد لاستیک‌ها، کروز کنترل خودرو شاهین، مانیتور و… بهره برد و به عنوان نخستین خودرو گروه خودروسازی سایپا لقب گرفت که از موتور توربوشارژ استفاده می‌کند.

کروز کنترل خودرو شاهین

خودرو شاهین تا زمان عرضه حرف و حدیث های زیادی به همراه خود داشت. از تغییر موتور برلیانس به موتور هشت سوپاپ با توربو شارژ گرفته تا حذف آپشن‌های مهم و کوچک و …

یکی از مهم‌ترین تغییرات خودرو شاهین حذف کروز کنترل این خودرو در نسخه نهایی و دستی شاهین بود. اگرچه در نمایشگاه های مختلف خودرو شاهین با کروز کنترل حتی در نسخه نهایی رونمایی می‌شد اما در پایان شاهد هستیم که کروز کنترل در نسخه دستی این خودرو حذف شد و جای خالی دکمه های این بخش روی فرمان شاهین مشاهده می‌شود.

خرید کروز کنترل خودرو شاهین

حال که سایپا در نسخه نهایی این خودرو، آپشن کروز کنترل را حذف کرد؛ خیلی از مالکان این خودرو به دنبال تهیه کروز کنترل و نصب آن به صورت جداگانه هستند. خبر خوب این است که سایپا شاهین به دلیل استفاده از دریچه گاز برقی؛ امکان نصب کروز را دارد. اما خبر بد آن است که متاسفانه سایپا در تولید فرمان خودرو شاهین کج سلیقگی به خرج داده است و فرمان یک تکه برای خودرو استفاده شده است. فریم یک تکه فرمان به این معنی است که در سمت راست جای دکمه‌ها اگرچه خالی است اما فریم یک تکه بوده و شما در صورت دسترسی به دکمه‌ها باید برای نصب دکمه‌های کروز؛ فریم را هم تعویض کنید.

در حال حاضر و تا زمان نگارش این مطلب هیچ گونه کروز کنترلی برای خودرو شاهین در نسخه دستی نه از سمت سایپا و نه از سمت شرکت‌های تولید کننده قطعات جانبی عرضه نشده است. اما خبرهای خوب آن است که چند شرکت در حال فعالیت روی تولید این قطعه هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید کروز کنترل خودرو شاهین در زمان موجود شدن پیشنهاد می‌کنیم سایت و شبکه‌های اجتماعی شاهین لوکس رنقد و بررسی

سامانه چندمنظوره کروز کنترل، لیمیتر سرعت و دزدگیر کدینگ خودرو شاهین سایپا دارای کلید بک لایت دار با نور سفید واقع بر روی غربیلک فرمان بوده که بصورت کاملا استاندارد قابل نصب بر روی خودرو می باشد و از کیفیت عملکردی فوق العاده ای برخوردار می باشد. این سامانه علاوه بر سیستم کروز کنترل دارای لیمیتر سرعت و دزدگیر کدینگ نیز می باشد. سامانه لیمیترسرعت این خودرو با قابلیت استفاده در داخل شهر، بعنوان یک کمک راهنما جهت سهولت رانندگی بوده و با فعال نمودن آن در سرعت مشخص، خودرو بیش از سرعت یاد شده گاز نخواهد خورد. بر این اساس رانندگان محترم قادر به حفظ سرعت خودرو خود در محدوده تعیین شده جهت اتوبانهای داخل شهری خواهند بود. با توجه به رژیم ترافیکی در اتوبانهای داخل شهری؛ عمدتا سیستم کروز قابلیت استفاده خود را از دست داده و در این خصوص سیستم لیمیتر می تواند کمک کننده باشد. دزدگیر کدینگ این سامانه ، یک سیستم دزدگیر پیشرفته جهت ارتقای ایمنی خودرو شما می باشد که با فعال سازی آن پدال گاز از کار افتاده و دیگر خودرو گاز نخواهد خورد. شما براحتی می توانید حسب راهنمای استفاده از این سیستم در کسری از ثانیه این سیستم را فعال نموده و مانع از ربایش خودرو خود شوید حتی اگر رباینده دارای سوییچ خودرو باشد. بعنوان مثال اگر در پشت چراغ قرمز، مهاجمی وارد خودرو شده و راننده را مجبور به خروج از خودرو نماید، راننده می تواند براحتی و حتی در شرایط روشن بودن خودرو مبادرت به قفل نمودن پدال گاز نماید. استفاده از این سیستم حتی در شرایط روشن بودن خودرو سبب ارتقای ایمنی و جلوگیری از مخاطرات مرتبط خواهد بود. این محصول تماما سوکت فابریک است و برای نصب آن نیازی به مخدوش کردن سیم کشی ندارد.

حتما بخوانید: فروش اقساطی خودرو

ایا شاهین g کروز کنترل دارد | تست کروز کنترل شاهین

 

توضیحات راهنما :

اقلام همراه :

کلید فابریک کروز کنترل و لیمیتر سرعت
یونیت اصلی کروز کنترل
دسته سیم اصلی و پدال گاز سوکت فابریک
بزل یا فریم کلید ها

لازم به ذکر است که بزل این سیستم در سه رنگ مشکی مات – نقره ای و مشکی پیانویی براق موجود می باشد که پیش فرض ارسال کالا بزل نقره ای مشابه نمونه آن در خودروست. لطفا در صورت تمایل به رنگ دیگری در  توضیحات سفارش خود قید نمایید.

لطفا جهت دانلود راهنمای مصرف کننده بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

معرفی محصول:

آموزش نصب محصول:

جهت استفاده از خدمات گارانتی نصب می بایست در نمایندگی های مجاز شرکت نوتاش صنعت ارایه شده در سایت این شرکت صورت پذیرد.

ا دنبال کنید.

کروز کنترل شاهین عرضه شد

برای خرید به صفحه شاهین مراجعه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا