اقتصادی

باید به فکر رونق صادرات و تولید کالاهای پرمصرف باشیم

اخبار ایران من/ خوزستان وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات یکی از مهمترین عوامل صنعت فولاد است و برای افزایش درآمد و ارز باید بر توسعه صادرات و تولید تمرکز کنیم. ”

سید رضا فاطمی امین امروز 29 دی ماه در نشست با مدیریت شرکت های فولاد خوزستان که در فولاد شادگان برگزار شد، اظهار داشت: این سرویس همکاری لازم را برای اجرای طرح توسعه و توسعه شرکت فولاد شادگان خواهد داشت.

به گزارش اخبار ایران من، وی افزود: مواردی که در فرآیند توسعه فولاد شادگان مورد نیاز است در حال بررسی است تا به نفع کسب و کار شادگان اقدام شود.

فاطمی امین گفت: صادرات یکی از مهمترین بخش های صنعت فولاد است و برای افزایش درآمد و درآمد باید بر وزن صادرات تمرکز کرد و پرمصرف ترین محصولات را در بازار ساخت.

در این دیدار صادق خلیلیان استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر همه مدیران نظام در تلاش هستند تا مشکلات کشور را حل کنند.

وی گفت: به گفته رئیس جمهور، مدیران این کشور باید به مسئولیت خود برای حل مشکلات منطقه خوزستان عمل کنند.

امین ابراهیمی، مدیرعامل فولاد خوزستان نیز در این همایش گفت: در حال حاضر 60 درصد دارایی های این شرکت صادر می شود. افغانستان یکی از معادن صنعت معدن است و با سیستمی که با این کشور داریم می توان تجهیزات صنعت فولاد را از این کشور صادر کرد.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان 16 هزار نفر پرسنل دارد و ظرفیت این شرکت در سه قسط به 3.8 میلیون تن رسیده است، اما امسال به دلیل مشکلات ناشی از قطعی برق و مشکلات آب، 600 هزار تن و 40 هزار میلیارد ریال سود از شرکت ما حاصل شد. کم شده.

ابراهیمی گفت: کاهش سود شرکت های بزرگ فولادی یکی از مشکلات این قشر است و اگر شرکت های فولادی دچار کاهش 15 درصدی شوند، سود آنها به صفر می رسد.

وی گفت: 145 پروژه توسعه پروژه برای افزایش توان شرکت 3.8 میلیون تنی 4.7 میلیون و 1410 تنی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

ابراهیمی افزود: ما خواستار حذف تروریست های محیط زیست از فولاد شادگان هستیم و آمادگی داریم از یک دهم هزینه آلودگی شهر شادگان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا