اقتصادی

برای هوشمندسازی پست از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه ایده پست مارکت، شایستگی شرکت های سهامی را بررسی کرد و گفت: باید در نظام جمهوری اسلامی تدبیر شود، از این فرصت استفاده می کنیم.

به گزارش اخبار ایران من، عیسی زارع پور در چهارمین روز از هفته ارتباطات، از نمایشگاه “ایده پست بازار” رویدادهای جدید و بازاریابی; او به موزه ارتباطات رفت. وزیر ارتباطات همچنین به استارتاپ ها و شرکت های فعال در زمینه ارتباطات هوشمند، یکپارچه، حقوق و دستمزد، بهداشت و الکترونیک، بستر تجارت الکترونیک، استفاده از هوش خلاق و فناوری های نوین در مدیریت و استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن اشاره کرد. فن آوری های حمل و نقل هوشمند. بازدید کنید و با مدیران تجاری درباره نحوه انجام کارها صحبت کنید.

وزیر ارتباطات در این بازدید هوشمندسازی پست را یکی از برنامه های وزارت ارتباطات اعلام کرد و گفت: ما دستگاه های دولتی داریم و از طریق این فرصت می توانیم در سطح جمهوری اسلامی نقش مسئولانه ای ایفا کنیم که خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی درباره فعالیت های شرکتی و ابتکارات مشابه افزود: این موضوع باعث ایجاد رقابت بین استارت آپ ها می شود و ممکن است بسیاری از آنها از ایده رسیدن به بازار باقی بمانند که بسیار مناسب است، زیرا بازار بزرگی در این زمینه داریم. منطقه و ما از این استقبال می کنیم.

زارع پور گفت: البته نباید اینطور باشد که در یک حوزه استارتاپ های زیادی داشته باشیم و موسسان در حوزه دیگری که نیاز است کار نکنند و برای گذراندن آن باید مدیریت و نظارت از طریق شرکت پست باشد. پیشنهاد کار شرکت های نوآور برای فعالیت.

به گزارش اخبار ایران من، رویداد ایده پست بازار در حوزه حمایت از دانش آفرینی و اشتغال زایی و در راستای اهداف اجرا و رویدادهای در حال برگزاری در مرکز نوآوری «پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» در یک واحد برگزار شد. نمایش روز مرکز نوآوری پست بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و به مدیران و شرکت هایی که فعالیت هایشان با پست مرتبط است اجازه دهد تا نیازهای خود را برآورده کنند و از دستاوردهای خود استفاده کنند.

شرکت هایی با عضویت در مرکز نوآوری برای نشان دادن طراحی حرفه ای و حرفه ای خود در زمینه پست؛ تجارت الکترونیک و تدارکات اقدام کرده اند. وزیر اطلاعات با استماع گزارش تمامی شرکت های حاضر در این نمایشگاه، با آنها گفتگو کرد و به سوالات آنها پاسخ داد. در بازدید زارع پور از این رویداد، وی تصمیم گرفت مکانی را در موزه ارتباطات در مرکز نوآوری پست اهدا کند و موزه را به یک کارخانه جدید تبدیل کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا