اقتصادی

بررسی کامل سری ۱۲ آیفون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین مدل

چهار نسخه از سری آیفون 12 اپل هم اکنون برای فروش در دسترس هستند و هر یک از آنها دارای تغییراتی در اندازه پنجره ، دوربین ، ظرفیت حافظه و ابزارهای مورد استفاده در ساخت هستند که می تواند طرفداران را به فکر فرو برد که کدام نوع را بخرند.

به گزارش اخبار ایران من ، صفحه گزارش یاهو فاینانس همچنین انواع لیست اطلاعات و خدمات اپل آیفون 12 را در مورد آنها مرور کرده است. آیفون 12 مینی برای کسانی است که عاشق تلفن های کوچکتر هستند ، آیفون 12 برای کسانی است که صفحه نمایش بزرگتر با هزینه کمتری می خواهند ، آیفون 12 پرو برای کسانی است که به دنبال دوربین بهتر هستند ، در حالی که آیفون 12 پرو مکس برای کسانی که همه اینها را می خواهند ایده آل است. با هم و در همان زمان آنها مایل به پرداخت بیشتر هستند.

IPhone 12 Mini: تلفن مناسب برای طرفداران کوچک

با قیمت 699 دلار ، آیفون 12 مینی اپل یک گوشی کوچک قدرتمند است. این تلفن از پردازنده A14Bionic که در حال حاضر استفاده می شود استفاده می کند. صفحه نمایش آیفون 12 مینی 5.4 اینچ است که بزرگتر از نمایشگر 4.7 اینچی SE است.

اپل مانند نسل های قبلی آیفون با افزودن یک صفحه نمایش به لبه گوشی و برداشتن دکمه خانه موفق به این کار شده است. صفحه بزرگ آیفون 12 مینی به این معنی است که کاربر می تواند بیش از نوع SE روی صفحه نمایش ببیند. همچنین مدل های iPhone 12 Mini Super Retina و XDR که مشابه نمایشگرهای استفاده شده در تولید سایر مدل های iPhone 12 هستند.

از نظر وزن ، آیفون 12 مینی 4.76 اونسی سبک تر از سایر مدل های آیفون 12 و SE است. احساس وزن هنگام نگه داشتن یا نگه داشتن تلفن آسان است و مورد پسند کاربرانی است که تلفن کوچک را ترجیح می دهند.

آیفون 12 مینی همچنین دارای دوربینی مشابه آیفون 12 معمولی است که دارای آینه های از راه دور ، وضوح بالا و دید در شب اپل است که به کاربر امکان می دهد به راحتی عکس هایی با کیفیت بالا بگیرد.

این نوع حافظه از 64 گیگابایت شروع می شود و می تواند به 128 گیگابایت و 256 گیگابایت افزایش یابد و مانند همه مدل های دیگر ، سری 12 نیز از فناوری 5G برخوردار است ، با این وجود به دلیل اینکه شبکه های 5G به روزرسانی می شدند ، احتمالاً انتظار نمی رود سرعت آن فراتر از 4G LTE فعلی باشد.

علاوه بر این ، مدل مینی دارای یک محافظ سرامیکی است که به گفته اپل ، چهار برابر قوی تر از آیفون 11 است و می تواند سیم Mag Safe را شارژ کند.

اما مدل mini در مقایسه با مدل های بزرگتر سری 12 از باتری کمتری برخوردار است و آزمایش آن نشان می دهد که باتری کوچک پس از نمایش فیلم حدود 12 ساعت و دریافت فوری پیام به 13٪ می رسد. بدیهی است که عملکرد آن خوب است ، اما احتمالاً برای کسانی که به دنبال باتری طولانی تر هستند خوب نخواهد بود.

آیفون 12: مناسب برای کسانی که تلفن بزرگتری با هزینه بیشتری می خواهند

آیفون 12 که با قیمت 799 دلار شروع می شود ، نسخه سری 12 است. رنگ به اندازه Mini نیست ، اما به اندازه Max نیست. تمام ویژگی های مدل Pro را ندارد و ارزان نیست.

صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR به شما این امکان را می دهد تا چیزی بیش از یک مدل کوچک را ببینید و بسته به اندازه گوشی نوعی چند کاربره است.

آیفون 12 نیز مانند مینی بدنه آلومینیومی دارد و از شیشه های سرامیکی اپل شیلد ساخته شده است. همچنین پردازنده A14Bionic دارد و با حافظه 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه معادل mini ارائه می شود. دوربین های استفاده شده برای این نوع و دامنه عکسبرداری آنها مشابه mini است و دارای یک شارژر بی سیم MegSaf با اتصال 5G است.

تنها تفاوت عمده بین مینی و آیفون 12 در اندازه گوشی است. این بدان معنی است که عمر باتری آیفون 12 کمی بیشتر است. به همین دلیل برای کسانی که اندازه تلفن را بدون هیچ ویژگی Pro و Pro Max بیشتری دوست دارند ، گزینه خوبی است.

IPhone 12 Pro: مناسب برای کسانی که تلفن های بزرگتر می خواهند بیشتر باشد

با شروع 999 دلار ، آیفون 12 پرو شبیه به آیفون 12 است ، اما از نظر عملکرد ، ویژگی های بهتری نسبت به مدل اپل پرو دارد. برای شروع ، بدنه آیفون 12 پرو از فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، در حالی که بدنه مینی و آیفون 12 از آلومینیوم ساخته شده است.

آیفون 12 پرو همانند آیفون 12 است اما وزن کمتری دارد. پردازنده A14Bionic ، شارژر بی سیم MegSaf ، اتصال 5G و شیشه سرامیکی Apple Shield از محبوب ترین ویژگی ها در بین این سه مدل هستند.

اما آیفون 12 پرو دوربین بسیار بزرگتر و گزینه های حافظه بیشتری را ارائه می دهد. در حالی که لنزهای دوربین آیفون 12 پرو شبیه به دو مدل قبلی هستند ، اما آنها دارای یک لنز دوربین شخص ثالث هستند که به شما امکان می دهد سوژه را تجسم کرده و از نزدیک عکس بگیرید.

گرافیک قابل مشاهده از عکاسی دیجیتال بیشتر سرگرم کننده است زیرا Optical Zoom از آینه های زمان واقعی برای کشف موضوع استفاده می کند ، نه برنامه هایی که تصاویر تحریف شده تولید می کنند. دوربین LiDAR اپل به تلفن این امکان را می دهد تا فاصله واقعی مطالعه را اندازه گیری کرده و موضوع را سریعتر از تنظیمات iPhone mini و رنگ های مشابه بررسی کند و تصویر گرفته شده واضح است.

مدل Pro با 128 ، 256 و 512 گیگابایت حافظه ارائه می شود.

IPhone 12 Pro Max: برای کاربرانی که همه چیز را با هم می خواهند

آیفون 12 پرو مکس آخرین نسخه از سری آیفون 12 است که از 1099 دلار شروع می شود. این مدل بزرگترین صفحه نمایش را در بین مدل های این گوشی دارد که به 6.7 اینچ می رسد و جز component آن شبیه به شیشه Super Retina XDR و Ceramic Shield است اما با اندازه بزرگ

این رنگ به دلیل صفحه نمایش بزرگ ، یک روش عالی برای تماشای فیلم و خواندن است.

بدنه آیفون 12 پرو مکس از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و قابلیت های مشابه سایر مدل های سری 12 از جمله شارژر بی سیم MegSaf و اتصال 5G را دارد.

با این حال ، دوربین Pro Max انعطاف پذیری بیشتری نسبت به مدل Pro نشان می دهد. وضوح 47٪ در Pro Max به این معنی است که تلفن نور کمتری دریافت می کند و رنگ های آن بهتر به نظر می رسند.

Pro Max در مقایسه با 2×12 Pro Zoom دارای رزولوشن بزرگنمایی تله فوتو 2.5 برابر است. ممکن است زیاد به نظر برسد ، اما با یک عکس معمولی بسیار متفاوت است ، سوژه را بدون وقفه یا شلیک هوشمندانه به هم نزدیک می کند.

مدل Pro با 128 ، 256 و 512 گیگابایت حافظه ارائه می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا