اقتصادی

بهتر بود ابتدا از شبکه شتاب صیانت می شد!

رئیس هیئت مدیره فروشگاه آنلاین نوشتن “انجمن” مکان تاریک آینده. قبل از حمایت کاربران ، پارلمان از شبکه شتاب محافظت می کرد ، که همه مراکز قمار در سال گذشته در دسترس بود.

به گزارش اخبار ایران من ، اخیراً نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرحی برای حمایت از حقوق کاربران آنلاین و توسعه کانال های پخش برای بازبینی مطابق اصل 85 قانون اساسی و معاهده موافقت کردند. بر اساس این مفاد ، “نمایندگی مستقل نیست و ممکن است به شخص دیگری واگذار نشود. پارلمان مجاز به وضع قوانین برای افراد یا سازمانها نیست ، اما در صورت لزوم ، اختیارات قانونگذاری را به کمیته های داخلی مطابق ماده 72. واگذار می کند.” نمایندگان پارلمان باید استعفا دهند و تأیید نهایی آنها در پارلمان خواهد بود. “

در همین رابطه حمیدرضا اعتدالمهر در گفت وگو با اخبار ایران من ، با بیان اینکه از صنعت آموزش و خدمات ساختمانی آنلاین استفاده شده است ، گفت: در یک جامعه آنلاین اتفاق افتاده است.

به گفته وی ، در نتیجه افرادی هستند که چندین سال است کار می کنند و برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود پول فروخته اند ، اما اکنون ، پس از اتمام کار ، 40 درصد کار از آنها سلب می شود.

فعالیت های سنتی در اینترنت اجتناب ناپذیر است

رئیس کمیته مدیریت فروشگاه های آنلاین گفت: “جهان با اینترنت و اینترنت تجارت می کند و شیوع ویروس کرونا سرعت گرفته است.” طی 20 سال گذشته ، با کاهش فعالیت های فرهنگی در زمینه تولید و اشتغال ، اینترنت به اینترنت راه یافته است ، که سریع ترین در دوران کرونا بود. در نتیجه می توان گفت این تغییر اجتناب ناپذیر است.

وی در مورد افزایش فضای خرده فروشی در سال های اخیر گفت: افزایش فضای خرده فروشی آنلاین راه خوبی برای مشاغل نیست ، اما در این مورد باید مشخص شود که چه تعداد خرده فروش فعال بوده و اکنون در پلتفرم و پلتفرم هایی که اخیراً ایجاد شده است. “آثاری مانند B2B (عمده فروشان) و B2C (عمده فروشان) ، اما بسیار پیچیده هستند و احتمالاً خواندن آنها غیرممکن است.

پلتفرم های رایگان ، راهی برای ایجاد مشاغل خانگی در شهرهای کوچک

به گفته یکی از بنیانگذاران ، موضوع دیگر مشاغل داخلی و متوسط ​​است که در بستری رایگان فعالیت می کنند ، نمونه خوبی از اینستاگرام. ارقام دقیقی در این زمینه وجود ندارد ، اما اگر گفته شود که حدود 300000 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از اینستاگرام درآمد کسب می کنند ، این رقم دروغ نیست. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی در خارج از شهرهای بزرگ گلخانه داشته باشد ، اما برای توسعه تجارت خود از طریق اینستاگرام و ارائه مشاوره و فروش به بسیاری از مشتریان.

هشدار در برابر حوادث تاریک

اعتدال آنلاین در ادامه توضیحاتی درباره آنچه در برنامه های فیلترینگ یا ماهواره رخ داد و دسترسی به برنامه ها و سایر دستگاه ها را مختل می کرد ، ادامه داد: آنها با نام تروریستی یا غیرقانونی به کار خود ادامه دادند.

وی در مورد تاسیس یک گروه خشن در دهه 1980 گفت: بسیاری از مشاغل تحت تأثیر تصمیمات طبقه کارگر قرار گرفته اند و هیچ یک از مدیران قبلی که در سایر مسئولیت ها دخیل بوده اند پاسخگو نبوده اند.

وی همچنین گفت که در صورت اجرایی شدن این طرح ، باید منتظر بمانیم تا کاربران در یک وب سایت تاریک کار کنند ، که یک سایت خطرناک است و ما افراد را مجبور می کنیم که به سایت وارد شوند زیرا می توانیم عدم رعایت را ترویج دهیم. ما مشتاقانه منتظریم بفهمیم که اگر این طرح اجرا شود ، می توانیم این شگفتی ها را در سال های آینده تجربه کنیم ، زمانی که مردم به مکان های تاریک نفوذ می کنند و هرگز به گذشته نگاه نمی کنند.

اول از همه ، از شبکه های بازی که قماربازها در آن قرار دارند محافظت کنید!

به گفته رئیس آژانس استخدام فروشگاه اینترنتی ، بهتر است شورایاران قبل از محافظت از کاربران از شبکه شتاب محافظت کنند ، که همه موسسات قمار سال گذشته آن را داشتند و پول خود را از طریق شبکه بانک ملی منتقل می کردند. چگونه می توان از بانک های دولتی این کشور در هنگام راه اندازی محافظت کرد ، اما می خواهیم از هر کاربر محافظت کنیم؟

سیستم “محافظت از کاربران اینترنت” چیست؟

پروژه “حفاظت از حقوق کاربران و برنامه های اساسی فضای مجازی” ، که اکنون به عنوان “حفاظت از کاربران کاربران فضای مجازی” شناخته می شود ، یک کمیسیون عالی تنظیم کننده است که توسط بخش هشتم شورای عالی فضای مجازی برای اجرای ایده های این شورا ایجاد شده است. و سایر قوانین مرتبط با این امر به عنوان ناظر بر شرکت های نوپا ، ارتباطات و فناوری اطلاعات شناخته می شوند. اسلام و یک فرمانده پلیس ظاهر می شوند.

همچنین ماده 12 درباره مراقبت ، صدور مجوزهای کار را بر اساس فعالیتهای داخلی ، داخلی و خارجی تضمین می کند و در تبصره اول آن آمده است: “.

به گفته یکی نماینده آنلاین، شرکت های خارجی علیرغم حقوق مالی و انسانی خود با کشوری مانند ایران موافق نیستند و از سوی دیگر پیک ها و موتورهای جستجوی محلی نشان داده اند که ما هیچ تجربه ای در زمینه ارائه خدمات در این منطقه نداریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا