اقتصادی

بهره برداری از ۲ واحد صنعتی در فارس توسط رئیس جمهور

اخبار ایران من / پیروان کار دو گروه صنعتی “آرا سن رونیکا” و “بهسازان توسعه آرمان” توسط رئیس جمهور در طی یک سری برنامه های تلویزیونی آغاز شد.

روز پنجشنبه یازدهم سپتامبر ، عملیات گروه های تولیدی “آرای سن رونکا” و “بهسازان توسعه آرمان” در منطقه ویژه اقتصادی شیراز توسط سفیر فارس به هدایت رئیس جمهور رسماً آغاز شد.

شرکت Ara San Ronica در زمینه تولید محصولات بهداشتی و توالت و شرکت بهسازان توسعه آرمان در زمینه تولید انواع لباس های ضد حریق و سرما فعالیت می کند.

مدیرعامل سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس در این مراسم گفت: تولید سان رونیکا در زمینی به مساحت 31000 متر مربع و 20000 متر مربع ساخت با ظرفیت بیش از 11300 تن نظافت و بهداشت با هزینه 1250 میلیارد راه اندازی شد. شد.

حمیدرضا ایزدی ، با بیان اینکه این پروژه منجر به 70 اشتغال زایی و بیش از 1000 شغل می شود ، افزود: یکی از عناصر اصلی بخش معدن و تجارت سازمان فارس و صنعت نیز تمرکز بر راه اندازی ، تکمیل و استقرار است. صنایع بزرگ

وی با یادآوری اینکه ورود صنعت علاوه بر ایجاد فضای مناسب کار ، زمینه های رشد اقتصادی و توسعه خدمات خرده فروشی غیرنفتی در فارس را فراهم می کند ، افزود: فروش صنعتی در فاز اول شامل شامپو و آب توالت و سشوار در این بخش است. در نتیجه ، با توجه به نیازهای آینده و آینده کشور ، شامل محصولاتی از جمله شستن دست ، شستشوی آب ، شامپو فرش و شوینده ها و پاک کن خشک کن هوا برای پاهای منظم خواهد بود.

مدیرعامل سازمان سمت فارس افزود: واحد تولیدی توسعه بهسازان آرمان با مساحت 8000 متر مربع و 2400 متر مربع ظرفیت ساخت قادر به تولید 40000 تن پوشش غیر قابل احتراق و 11000 تن کف بام و 350 میلیارد دلار و کار افتتاح شده به طور مستقیم به 50 نفر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا