اقتصادی

به تجهیز  و جوانسازی صنعت مرغداری کمک شود

رئیس اتحادیه مرغ های تخمگذار با بیان اینکه اهدای تخم مرغ یک ضرورت نیست، گفت: بانک های کشور باید در تامین تجهیزات، تعمیر و احیای صنعت مرغداری کمک کنند.

به گزارش اخبار ایران من، مرادی تخم مرغ را قدرتمندترین انسان و باهوش ترین موجود دانست و افزود: این امر مبتکرانه به ویژه در حوزه عمومی نیاز به توسعه دارد تا بتوانیم آن را به دست آنها برسانیم.

وی ادامه داد: با تغییر بودجه ای که صورت گرفته، تولیدکنندگان وارد عمل شده اند. همچنین بازپرداخت مبلغ مورد نیاز سازنده پس از تعویض تعویض بسیار متفاوت از مبلغی است که قبلاً خرج شده است.

رئیس اتحادیه مرغ های تخمگذار افزود: سیستم های بانکی کشور یا هر دستگاه دیگری که دولت در نظر گرفته است باید به کشاورزان و مرغداران کمک کند تا بتوانند خدمات مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی افزود: انتظار کاهش تخم مرغ در فصل و هوای گرم را داریم. از سوی دیگر با توجه به تغییر ماهیت ارز، انتظار می رود بهره وری بیشتری را تجربه کنیم.

به گفته وی مرغ های تخمگذار به گونه ای نیستند که اگر امروز دام نگهداری کنیم بتوانیم از شر آنها خلاص شویم. جوجه های خشک به طور متوسط ​​18 ماه دارند باید از آنها مراقبت کنیم.

او مردم عادی را نیز تشویق کرد تا در حل این وظیفه بزرگ شرکت کنند: “یکی از کارهایی که شما و سایر مردم می توانید انجام دهید این است که فشار را ادامه دهید… تصمیمات دشواری برای دولت خواهد بود.” بنابراین، پرداخت هزینه خرید واردات بر اساس سیاست دولت مهم است.

وی افزود: در حال حاضر گردش مالی تخم مرغ فرآوری شده 2.7 است که از نظر سن صنعتی که از میانسالی گذشته است نیازمند بازسازی و نوسازی تجهیزات هستیم.

وی گفت: دولت باید به ما کمک کند. افزایش ارتباط بانک با بدن سازنده و کمک به بانک ها برای سازماندهی مجدد، بازسازی و احیای تجارت طیور. اگر انتقال پول با قیمت جدید به طور مستمر انجام شود، می تواند باعث ایجاد رقابت در شرکت های ما شود. همچنین برخی از ملزومات تولیدکنندگان را نیز ارائه دهید. زیرا در مورد ماما با هزینه بسیار کم این اتفاق می افتد و مطمئنا با بهترین قیمت ها به دست سازنده می رسد.

مرادی گفت: ما به عنوان تولیدکننده تخم مرغ خوراکی در این کشور می توانیم به مردم قول بدهیم که در این کشور مجبور به تهیه تخم مرغ نخواهیم بود. دنیا در خطر است و همه تولیدکنندگان و مردم باید با هم همکاری کنند تا از این مرحله عبور کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا