علمی

بیمارستان امام علی(ع) نجف تکمیل و تجهیز می‌شود

فعالیت پزشکان کشورمان در بیمارستان امام علی (ع) ایران در نجف، ارسال داروهای تولیدی این کشور به عراق برای استفاده در این بیمارستان و خدمات درمانی مشترک در خدمت رسانی به زائران حرم مطهر امام حسین (ع) مانند). ) به ویژه در ایام اربعین اجرا می شود.

به گزارش اخبار ایران من، در نشست رئیس جمعیت هلال احمر عراق و وزارت بهداشت، هدف اصلی این بحث تسریع در صدور مجوزهای مربوط به تکمیل بیمارستان امام علی (ع) در نجف. و حضور گروه های پزشکی ایرانی در ایام اربعین حسینی.

در جلسه دکتر پیرحسین کولیوند و «صالح مهدی الحسناوی» وزیر بهداشت عراق موضوعاتی همچون افزایش همکاری ها و تسریع در روند صدور مجوز ورود و نصب تجهیزات پزشکی و ملزومات امام علی (ع) را مطرح کردند. (ع) بیمارستان شهر نجف اشرف مورد بحث و توافق قرار گرفت

بر اساس مذاکرات و توافقاتی که انجام شد، پزشکان کشورمان در بیمارستان ایرانیان امام علی (ع) نجف، داروهای ساخت کشور را برای استفاده در این بیمارستان به عراق ارسال کردند و خدمات درمانی مشترک در خدمت رسانی به زائران را انجام دادند. آستان مقدس امام حسین (ع) به ویژه در ایام اربعین.

کمک به ورود تیم های پزشکی، پزشکی و آمبولانس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عراق در پیاده روی بزرگ اربعین. یکی از محورهای اصلی گفتگوی دو طرف بود.

بر اساس اطلاعات جمعیت هلال احمر؛ همچنین بررسی همکاری های انجام شده در عملیات اربعین امسال و افزایش عملیات های مشترک در بیمارستان های عراق با تیم های پزشکی ایران و عراق، تامین اتاق های عمل بیشتر حسینی در اربعین سال آینده از دیگر بحث ها بود. .

من باید بگویم؛ سفیر کشورمان در عراق را دکتر کولیوند در جلسه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا