اقتصادی

بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز افزوده می‌شود

اخبار ایران من/خوزستان استاندار خوزستان گفت: شهرداری اهواز با بخش خصوصی صحبت‌هایی انجام داده و بنا است بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی اهواز اضافه شود.

علی اکبرحسینی محراب در نشست با فعالان اقتصادی حوزه حمل و نقل خوزستان که امروز، ۲۹ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اربعین که نمود کار فعالان حوزه حمل و نقل بود، به نحو احسن برگزار شد و مسافران به خوبی به سر منزل خود رسیدند.

به گزارش اخبار ایران من، وی با اشاره به مشکلات رانندگان وسایل نقلیه و کامیون‌داران افزود: این رانندگان مسایلی درباره گرانی لاستیک و لوازم یدکی و روغن دارند و در این زمینه خواستار نظارت و کنترل بیشتر هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به تردد روزانه بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون از بنادر استان گفت: حمل و نقل مبنای توسعه است و امیدواریم بتوانیم پیشنهاداتی که در خصوص تشکیل تعاونی‌ها برای واردات لوازم یدکی و لاستیک از سوی رانندگان وجود دارد را اجرایی کنیم.

حمل و نقل بین شهری باید ساماندهی شود

حسینی محراب عنوان کرد: بنا است سازمان صمت پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهد تا بتوانیم موضوع واردات لاستیک و لوازم یدکی را توسط تعاونی‌ها پیگیری کنیم.

وی در خصوص کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در کلانشهر اهواز بیان کرد: شهرداری اهواز با بخش خصوصی صحبت‌هایی انجام داده و بنا است بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی اهواز اضافه شود.

استاندار خوزستان گفت: برای حمل و نقل شهری اهواز به راه‌آهن گفته شده است از ریل باس برای این کار استفاده کند و همچنین تعداد زیادی اتوبوس نیز که سهمیه شهر اهواز است در کارخانه وجود دارد و بنا است به ناوگان شهر اهواز اضافه شوند.

حسینی محراب عنوان کرد: وضعیت حمل و نقل بین شهری باید ساماندهی شود. سواری‌ها حتما باید با نظر پلیس شناسایی شوند و با شناخت کامل و استعلامات نسبت به تردد مسافران اقدام کنند. ممنوع است افرادی که سیستم از آن‌ها شناختی ندارد نسبت به جابه‌جایی خانواده‌ها و مسافران بین شهری اقدام کنند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا