اقتصادی

ترخیص مشروط کالای بدهکاران مالیاتی/ اخذ مالیات بر ارزش افزوده تسهیل شد

به گفته معاون رئیس ستاد ایران ، صاحبان املاک متعلق به سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی می توانند اموال خود را برای مدت شش ماه پس بگیرند ، مشروط بر اینکه بدهکار باشند.

مهرداد جمال اروانقی در مصاحبه با اخبار ایران من ، دو سهم مالیاتی را که از سنت ها و محصولات صاحبان کالا مطلع می شوند ، بیان کرد و گفت که انتخابات از امروز (4 دسامبر) آغاز می شود.

بدهی ها پس از 6 ماه تسویه می شود

وی همچنین گفت که به دلیل جهانی شدن و محدودیت های تولید ، گمرک می تواند طبق گفته وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، یک بار و مطابق با سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ، سلاح های این دو گروه را خارج کند. آنها بدهکار هستند ، تا کاری انجام دهند.

آرونقی در ادامه گفت: حذف دارایی های مربوط به بدهکاران از سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی برای تعهد به تسویه بدهی های آنها به مدت شش ماه ضروری است.

وصول مالیات بر ارزش افزوده به عنوان ضمانت به بانک

معاون دادستان کل کشور جزئیات پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به واردکنندگان را تشریح کرد و گفت: مطابق با بند (ت) ماده (38) حذف محدودیت های تولید و ماده (6) در مورد شرایط این مجوز به وزارت دارایی و دارایی ( سازمان مالیاتی و گمرکی) برای جبران کمبود اجزای سازنده و واردکنندگان کالاهای اساسی ، داروها ، داروها ، مواد اولیه ، ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید ، استفاده از مالیات بر ارزش افزوده و نحوه دریافت یارانه.

به گفته آرونقی ، بر این اساس ، مجوز سازمان امور مالیاتی و گمرکی برای جمع آوری وجوه اضافی و سایر خدمات مربوط به بانک یا اسناد سپرده دارایی تا سررسید ، به عبارت دیگر ، تا پایان سال مالی است.

به گزارش اخبار ایران من ، طبق ماده (6) قانون گمرک ، امنیت واقعی املاک مستلزم پرداخت مالیات و کالاهایی است که می تواند به دستگاه های دولتی و دولتی فروخته شود ، مادامی که برای فروش نباشد و تعهد به خدمات مالی سازمان مربوطه باشد. از آنجا که ضمانت نامه برای بانک تعیین یک مهلت بیش از یک سال برای پرداخت هزینه ورودی است.

علاوه بر این ، با توجه به ماده (ت) ماده (38) قانون رفع موانع تولید ، گمرک در شرایط خاص مانند اخذ ضمانت نامه بانکی ، بیمه امنیت یا تعمیر برخی از اقلام و سایر کالاها و اسناد و تأیید اعتبار آنها مجاز است. و گمرک برای حمل کالا ، کالاها را به مدت یک سال بردارید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا