اقتصادی

تلاش دولت و وزارت نیرو تامین آب مناسب برای خوزستان است

اخبار ایران من/خوزستان وزیر نیرو با اشاره به استفاده از آب شرب در بخش‌های صنعتی و فضای سبز، بر استفاده آب شرب صرفاً توسط مردم تاکید کرد.

علی اکبر محرابیان امروز ۲۱ دی ماه در حاشیه سفر خود به شهرهای آبادان و خرمشهر با اشاره به برنامه‌های سفر خود به خوزستان، اظهار کرد: سفر خود را از آبادان و خرمشهر آغاز کردیم و بازدیدهایی از طرح های فاضلاب این دو شهرستان انجام شد.

وی افزود: طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان نسبتا سرعت گرفته است و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد و عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر هر چه سریعتر به پایان برسد.

به گزارش اخبار ایران من، محرابیان عنوان کرد: با تکمیل این طرح های فاضلاب معضل فاضلاب این دو شهرستان به پایان خواهد رسید.

وزیر نیرو گفت: تمام تلاش دولت و وزارت نیرو در استان خوزستان این است که آب مناسب برای همه استان تامین شود. اجرای طرح بزرگ غدیر نیز در این راستا بود و آب خوب و با کیفیت در بخشی از استان توزیع شد.

آب شرب فقط باید برای مردم تخصیص یابد

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای چند طرح آبرسانی دیگر که در برنامه وجود دارد، کل استان را بتوانیم پوشش دهیم.

محرابیان تاکید کرد: برای تامین برق آبادان و خرمشهر نیز پست‌ها و شبکه های برق متعددی در حال اجرا هستند که در این سفر بازدیدی از آن‌ها خواهیم داشت.

وی در خصوص تکمیل طرح غدیر عنوان کرد: برای تکمیل خطوط انتقال آب، باید دو تا سه نقطه را تکمیل کنیم.

محرابیان افزود: برخی از بخش‌ها که صنعتی و فضای سبز هستند در حال استفاده از آب شرب هستند که باید از این بخش جدا شوند و این آب صرفاً برای مردم تخصیص یابد و تامین آب این بخش‌ها به روش‌های دیگر از جمله شیرین سازی و پساب بهداشتی تامین شود تا آب شرب برای همه مردم به طور کامل تامین شود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا