اقتصادی

توزیع ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لاستیک با ارز دولتی

اخبار ایران من / لرستان مدیرعامل سازمان حمل و نقل جاده ای گفت: 2 میلیون و 900 هزار حلقه لاستیک دولتی در کشور توزیع شد.

داریوش باقر جوان امروز 22 نوامبر از توزیع 2.9 میلیون حلقه لاستیک و بودجه دولت بین شناورهای مسافری و مسافری خبر داد و افزود: تاکنون 3 میلیون و 146 هزار حلقه لاستیک وارد شده و 2 میلیون و 900 هزار حلقه لاستیک به عنوان حواله توزیع شده است. که قسمت لرستان 111000 و 18 ماه 88،000 بوده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص موجود در کشور و تبدیل ارز 4200 تومانی به نیمایی ، این سیستم در حال اتمام است و سامانه ای تحت عنوان توسعه تجارت کالا در وزارت دادگستری برای توزیع لاستیک بر اساس اعتبارات نیما و مورد تأکید وزیر راه اندازی شده است. ” و برنامه ریزی شهری ادغام این سیستم به دست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیریت صحیح آن است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان تأیید کرده است که: لاستیک های وارداتی باید از محصولات آب و هوایی و مرتبط با جاده در کشور باشد که در حال حاضر 78٪ لاستیک خارجی و 22٪ تولید داخلی دارد ، بنابراین تجهیزات باید تأمین شود. و کشور از مواد تولید داخل تأمین می شود و واحدهای تولیدی به تولید لاستیک تشویق می شوند.

باقر جوان در مورد مشکل قیمت سوخت در وسایل حمل و نقل عمومی گفت: در حال حاضر هزینه این مطالعه که به صورت منظم و ماهانه پرداخت می شود اما میزان سوخت برای مصرف کافی نیست و موضوع تورم سوخت بسیار جدی است و نیاز به عضویت دارد. و ایده های وی در مورد کارگروه نفت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نظارت بر نفت.

وی در مورد کاهش 47 درصدی رانندگان ، از آغاز بحران هوا تا به امروز خبر داد و افزود: شیوع بیماری کرونا باعث شده است که 22000 میلیارد هکتار بخش حمل و نقل و حمل و نقل و فعالان حقوق بشر تخریب نشود. پشتیبانی.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان گفت: تاکنون فقط بیش از 90 درصد سرنشینان واجد شرایط کرونا در منطقه توانسته اند 6 میلیون تومان راننده و 12 میلیون تومان برای هر نفر با بیمه دریافت کنند. در منطقه شرکت های تدارکات. اما این کافی نیست و اساسی ترین مراقبت لازم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا