اقتصادی

جذب سرمایه گذار خارجی اولویت رئیس جمهور آینده

بر اساس استراتژی جذب فارغ التحصیلان به بازار کار ، یک متخصص کار گفت که جذب سرمایه گذاری خارجی طی چهار سال آینده برای تعیین رئیس جمهور بسیار مهم است.

حمید حاج اسماعیلی در گفت وگو با اخبار ایران من ، با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری خارجی در دولت آینده اظهار داشت: در چهار سال آینده برای سرمایه گذاری باید به خارج از کشور برویم و رئیس جمهور منتخب باید به دنبال سرمایه گذاری خارجی در بخش عمده باشد. موضوعات ملی “در محل کار ، از آنجا که اشتغال از نظر اقتصادی ، اجتماعی و اجتماعی بسیار مهم است و ما در بخش توسعه شاهد نتایج فوری اقتصادی هستیم.

وی افزود: بیشترین بحران در کشور به دلیل بحران اقتصادی ، افزایش قیمت ها و افزایش قیمت ها است که خانواده های ویرانگر را در پی داشته است. یک جوان بیکار برای درآمدزایی به سمت کارهای نادرست جذب می شود. سرقت و سرقت تلفن یکی از نگرانی های عمده در این منطقه بوده است ، به همین دلیل علاقه به محل کار در حال حاضر در اولویت و اولویت است و ما باید برای چهار سال آینده برنامه ریزی گسترده ای داشته باشیم.

وی گفت: “محل کار کاملاً ثابت نیست و عجیب است اگر کرونا بتواند به این سرعت عکس العمل نشان دهد ، به همین دلیل ما به پاسخ هایی نیاز داریم که در معرض خطر بالایی نباشند.” امور مالی را بفهمید.

در همان زمان ، حاج اسماعیلی بهترین راه جذب فارغ التحصیلان به بازار کار را استفاده از قدرت همکاری و ادامه داد: دولت آینده باید از م institutionsسسات و پتانسیل آنها در همه بخشها استفاده کند. در حال حاضر ، نرخ بیکاری فارغ التحصیلان از 45٪ فراتر رفته است و ما می توانیم فارغ التحصیلان دانشگاهی را برای ایجاد شرکت های توزیع و تولید ، شروع تولید در کشور و جذب پول و تأمین درآمد و ایجاد شغل در جامعه با شرکتهای باتجربه تر همکاری کنیم. .

به گفته این کارشناس اشتغال ، دولت باید سهام و اوراق بهادار خود را بفروشد و برخی از دارایی های خود را بر اساس بودجه امسال منتقل کند. در نتیجه ، ما تشویق می شویم که در مذاکره درباره روند جابجایی و اشتغال زایی طی چهار سال آینده ، باید به سمت انتقال آژانس ها و شرکت های دولتی به شرکت ها برویم. به عنوان سازمانهایی با هدف رئیس جمهور بعدی ، آنها سازمانها را ایجاد و تقویت می كنند ، و عملیات را بهبود می بخشند و پتانسیل بیشتری را در سازمان ایجاد می كنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا