اقتصادی

حذف ارز ۴۲۰۰ از حقوق ورودی کلید خورد

با ابلاغ قانون بودجه 1401 به گمرک ایران، دستور حذف مبلغ 4200 گوجه فرنگی در حسابداری ارز و معکوس کردن مبادلات بازار صادر شده است.

به گزارش اخبار ایران من، با ابلاغ قانون بودجه امسال از سوی رئیس‌جمهور، سنت‌های ایرانی نیز از همه مهمتر تغییر کرده است. تغییر در نرخ ارز هنگام محاسبه هزینه های ورودی توافق؛ ارزش 4200 تا سطح ETS نزدیک به بازار افزایش می یابد و مالیات بر ارزش افزوده بر قیمت جدید محاسبه می شود.

بر اساس بند 1 تبصره 7 قانون بودجه 1401 محاسبه ارزش اقلام صادراتی معمولی با احتساب هزینه واردات بر اساس نرخ ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی است. ماده (14) سیستم مبادلات الکترونیکی (ETS) و مسائل گمرکی.

با این حال، الف در نامه های 13 فروردین وکیلی – مدیر کل دفتر واردات گمرک – و باقری پور – مدیر کل دفتر امنیت فناوری اطلاعات و فضای مجازی – وی در خصوص لزوم تدوین قانون بودجه برای استفاده از نرخ ETS در کل نظام حقوقی برای محاسبه ارزش دارایی ها، اعلام کرد که طبق توافق نامه مکاتباتی با بانک مرکزی در این خصوص در سال گذشته و در نظر گرفتن هزینه های آن. عملیات و دارایی‌های مالی به سازمان، در اصل باید شرایط لازم برای وضع ضوابط بودجه مندرج در تبصره 7 با توجه به استفاده از مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت آن رعایت شود.

بر اساس این گزارش، درآمد دولت از محل درآمدهای مالیاتی خارجی شامل مالیات گمرکی و درآمد حاصل از فروش است که باید تعداد حقوق گمرکی را از 4200 به ارزش بازار افزایش دهد، اما به دلیل افزایش قیمت کالاها به دلیل افزایش قیمت. از خارج می آید، سود تجارت باید توسط وزارت صمت تعدیل شود تا بخشی از اثر تورم ریشه کن شود که هنوز نهایی نشده است.

اما قانون بودجه در طول سال جاری خواهد بود، بنابراین برای دارایی هایی که از ابتدای سال جاری و طبق ضوابط سال گذشته حذف شده اند، مالکان ملک پس از تصویب قانون بودجه مسئولیت لازم را برای دریافت مابه التفاوت قیمت دریافت کردند. برای سال جدید اجرا شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا