اقتصادی

خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه های کشور

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و خانه های راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تخلیه 500 میلیارد دلار سیلاب از محور کشور خبر داد و گفت: هوا را تماشا کنید و وارد کوه و بیابان نشوید.

فرهاد مهریاری در گفت وگو با اخبار ایران من اظهار داشت: در هفته های اخیر طوفان بارانی فاجعه باری را تجربه کرده ایم که همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود ، در مناطق مختلف کشور بارندگی های شدید و شدید به همراه داشت ، برخی از آنها در دهه ها

وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته حدود 500 میلیون خسارت ناشی از سیل به آژانس های حمل و نقل مختلف وارد شده است ، افزود: از هفته گذشته اخطار وقوع سیل را دریافت کرده ایم ، همه رانندگان در مناطق پر خطر از جاده های آب گرفته مطلع شده اند. آب. “بله ، در بعضی از نقاط ، 20 راه اصلی کشور بسته شده است ، اما این مسیرها با کمک رانندگان به سرعت بازگشایی شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: شب گذشته در مناطق خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، سمنان و شمال اصفهان بارندگی شدید و جاری شدن سیل داشتیم. تاکنون مشکلی وجود ندارد ، اما راههای روستایی تاکنون به شدت آسیب دیده اند ، که می توان گفت در اواسط ماه مه ، حدود 500 میلیارد تن خسارت در جاده ها و خانه های فنی وارد شده است.

مهریاری تأکید کرد: “مردم باید از پیاده روی در مسیرهای ذکر شده در روزهایی که هشدار باران بهاری داده می شود خودداری کنند ، اما اگر مسیر اضطراری دارند ، باید قبل و در طول ساعت ها هوای منطقه را دریافت کنند.” اگر داشتند در هنگام سیل حضور داشته باشند ، آنها باید تا آنجا كه ممكن است ماشین خود را در كنار جاده متوقف می كردند و از خط باز برای آمبولانس خارج می شدند تا بتوانیم با مشكل مقابله كرده و در اسرع وقت مجدداً آن را باز كنیم. بیایید اقدامی کنیم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا