اقتصادی

خیز بخش تعاون برای افزایش نوآوری و شکوفایی

پس از افتتاح چهار تأسیسات جدید تولیدی و توسعه شرکت های عملیاتی در کشور ، این سایت ها به 15 سایت افزایش یافته است تا بخش ادغام عملیاتی و فنی در بخش تعاونی را گسترش داده و آگاهی شرکت ها را افزایش دهد.

به گزارش اخبار ایران من ، استقرار و رشد نوآوری و توسعه در موسسات منتا باعث افزایش بهره وری صنعت و ارائه تحقیق ، توسعه و مهارت به سازمان ها می شود.
تاکنون 11 مرکز جدید در کشور ایجاد شده است و با افتتاح چهار مرکز جدید در سمنان ، گیلان ، خوزستان و سیستان و بلوچستان دیروز ، این سایت به 15 منتا ارتقا یافته است.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ادغام نوآوری و دانش را بخش مهمی از مشارکت دانست و برای توسعه و توسعه شرکت های پیشرو در صنعت در بخش کار و توسعه محیط زیست ابراز امیدواری کرد. در بخش های تعاونی کشور

مرکز نوآوری توسعه تعاونی توسط 49 درصد صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاونی و 51 درصد بانک توسعه تعاون راه اندازی شده است تا متقاضیان شرکت هایی که از سایت به خوبی استفاده نمی کنند بتوانند وام را بازپرداخت کنند.
ساختار Menta اولین سرمایه گذاری مشترک معاون وزیر تعاون ، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت همکاری های بین المللی در کشور است.
یکی از وظایف اصلی Menta در فعالیتهای توسعه ای در شرکتها ایجاد منابع طبیعی و ارتباط بین تعاونیها و تئاتر کشور و شناخت هنرمندان و گروه تعاونی است.
محمد جعفر کبیری ، معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با اخبار ایران من درباره جزئیات تاسیس و توسعه تعاونی ها ، گفت: در همه این زمینه ها. ”این منطقه همچنین برنامه ای برای سازمان های سنتی دارد که مایل به حرکت به مناطق جدید هستند و این سازمانها می توانند با توسعه مهارتها بهره وری خود را افزایش دهند.
وی افزود: ارتقای مهارت ها یکی از اصلی ترین روش های همکاری ما است ؛ برای رسیدن به این هدف ، با کمک سازمان های حرفه ای و بنیانگذاران شناخته شده ، سعی داریم این رویکرد را در سازمان تحقق بخشیم.
معاون وزیر تعاون در مورد تاسیس مرکز توسعه مهارتها و توسعه تعاون گفت: در حال حاضر 11 مرکز توسعه و توسعه ذهنی در کشور وجود دارد.
به گفته کبیری ، بودجه مستقلی برای بهره برداری از سایت اختصاص داده شده است و بر اساس برنامه ریزی ها ، هر منطقه تا پایان سال آینده دارای تسهیلات “منتا” خواهد بود.
وی همچنین ضرورت ایجاد و ارتقای تحقیق و توسعه در بخش تعاونی و بهبود عملکرد گروه های تعاونی را به عنوان بخشی از هدف ایجاد مراکز تعاونی ذکر کرد.
به گزارش اخبار ایران من ، محیط زیست مجموعه ای از نیازها را برآورده می کند که سازمانهای قبلی به طرق مختلف به دنبال برآوردن آن بودند و از پیوند بین نوآوری و همکاری ، ثروت جدیدی در کشور ایجاد کرد.
در شرایطی که کشور با فشارهای شدید دست و پنجه نرم می کند و جو باعث بحران اقتصادی در کشور شده است ، توسعه اتحادیه های کارگری می تواند به افزایش ثبات اقتصادی کشور کمک کند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا