درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک
فیس بوک به توسعه دهندگان پلتفرم خود اجازه می دهد تا سرمایه گذاری مختصری در مورد فیلم های تبلیغاتی انجام دهند.
به گزارش اخبار ایران من ، فیس بوک این موضوع را در وبلاگ اعلام کرده و برنامه های خود را برای کمک به توسعه دهندگان در مورد کارهایی که برای کسب درآمد انجام می دهند ، بیان کرده است. این اقدام در حالی صورت می گیرد که رقبای کوچک فیس بوک در تلاشند تا کارشناسان تلویزیون را به خود جلب کنند.
اسنپ چت که شامل اسنپ چت نیز می باشد ، روزانه 1 میلیون دلار به سازندگانی که در SnapChat Spotlight فیلم های کوتاه می سازند پرداخت کرده است. توییتر همچنین اخیراً از راه اندازی سرویسی به نام “Super Follow” خبر داده است که به کاربران امکان می دهد بصورت خصوصی از طرفداران خود پول دریافت کنند.
فیس بوک می گوید توسعه دهندگان اکنون می توانند درآمد ویدیویی کسب کنند که یک دقیقه کوتاه تر از سه دقیقه قبل است.
فیس بوک همچنین در حال راه اندازی یک کمپین آزمایشی است که به نظر می رسد مانند برچسبی است که سازندگان محتوا می توانند در حساب های فیس بوک خود برای کسب درآمد استفاده کنند.
بسیاری از توسعه دهندگان اکنون می توانند از طریق فیلم های زنده در فیس بوک درآمد کسب کنند ، این فقط در یک تماس امکان پذیر است.
به گزارش رویترز ، غول رسانه های اجتماعی آنلاین اعلام کرده است که 7 میلیون دلار به صورت رایگان در Facebook Stars هزینه خواهد کرد که کاربران می توانند به عنوان جایزه در Facebook Live به تولیدکنندگان پرداخت کنند.
انتهای پیام