اقتصادی

دانلود ویدیوهای 4K با اینترنت 5G

به گفته یک کارشناس فناوری اطلاعات ، سرعت برای کاربران بسیار مهم است و سرعت اینترنت 5G هزار برابر بیشتر از اینترنت 4G است و هنگام استفاده از آن می توانید فیلم های 4K با سرعت بالا و 100 پهنای گیگابیت بر ثانیه تماشا کنید.

علی اصغر زارعی در گفت وگو با اخبار ایران من ، درباره اینترنت 5G گفت: اینترنت 5G نسل جدیدی از اینترنت تلفن های هوشمند است که 4G را متحول کرده است. با اینترنت 5G ، سرعت و سرعت بارگیری بسیار بالاتر است و سرعت سخت افزار یا شبکه های بی سیم به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

وی همچنین گفت که دویدن یک مشکل بزرگ و نگرانی برای کاربران است که اینترنت 5G سرعت بالاتری نسبت به سایر نسل های اینترنت و تلفن های همراه دارد. صادقانه می توان گفت سرعت اینترنت 5G هزار برابر بیشتر از سرعت اینترنت 4G است. با تولید اینترنت 5G ، فیلم های 4K را سریعتر و پهنای باند 100 گیگابیت بر ثانیه تماشا کنید.

یک کارشناس IT گفت: حذف تأخیر در ارسال و دریافت داده ها یک عامل کلیدی در شبکه 5G است. “به طور کلی ، سرعت ارسال داده از چندین مکان به 4G حدود چهار میلی ثانیه است ، اما سرعت مشابه در شبکه 5G نیز صدق می کند.

زارعی درباره استفاده از اینترنت 5G گفت: اینترنت اشیا ، وسایل نقلیه سیار ، ماشین های از راه دور ، خدمات بهداشتی ، امنیتی و زیرساخت های عمومی برخی از ویژگی های مورد استفاده در این نسل از اینترنت است. ورود به دنیای 5G بدون شک نحوه کار روزمره ما با فناوری را تغییر خواهد داد و نباید فراموش کرد که استفاده از فناوری موبایل و اهمیت استفاده از آن حرف اول را می زند.

وی افزود: “هم اکنون در بسیاری از مناطق مهم در شهرهای بزرگ ، شبکه های LTE در حال اجرا نیستند ؛ درعوض ، در برخی از شهرها ، کاربران در ساعات روشن روز روز به اینترنت دسترسی کند دارند. شبکه 5G پهنای باند را افزایش می دهد. پهنای باند بزرگی که قبلاً در ترافیک باند پهن استفاده شده است.

وی درباره نقش نسل پنجم در شبکه خودرو گفت: پیش بینی می شود به زودی تعداد وسایل نقلیه با 5G افزایش یابد تا این وسایل بتوانند به راحتی در جاده متصل شوند و شرایط و شرایط را برای رانندگان و تولیدکنندگان وسایل نقلیه دیگر فراهم کنند. جاده ، عملکرد وسیله نقلیه و موارد دیگر را ارائه دهید. به عنوان مثال ، هنگامی که اتومبیل به طور ناگهانی در جاده به شما برخورد می کند ، ماشین شما با احتیاط از طریق اطلاعاتی که از طریق سیستم دریافت می کند ، تصادف می کند. آیینی که جان هزاران ، هزاران نفری را که سالانه در حوادث دلخراش کشته می شوند نجات می دهد.

یک کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گفت: “شبکه های 5G به شهرها و شهرها کمک می کند تا کارایی بیشتری داشته باشند. در عوض ، بسیاری از شرکت ها قادرند اطلاعات زیادی را از طریق حسگرها به راحتی کنترل کنند.” آنها را بخوانید و در صورت لزوم به آنها بگویید. به عنوان مثال ، در حالی که دولت در حال ساخت بخشی از شهر است ، می تواند مردم را به راحتی و سریع آگاه سازد ، در عوض ، دولت می تواند دوربین ها را به سرعت و ارزان در شهر نصب و نصب کند.

زارعی بر اساس نقش 5G در کنترل از راه دور گفت: از آنجا که 5G دارای تأخیر بسیار کم و سرعت بالایی است ، ماشین های از راه دور توسط این فناوری تحقق می یابند. به عنوان مثال ، 5G به متخصصان بسیار ماهر اجازه می دهد تا ماشین ها را از هرجای دنیا رانندگی کنند. هدف اصلی کاهش خطر در مناطق پر خطر است.

وی در مورد مراقبت های پزشکی با استفاده از 5G گفت: شبکه های 5G می توانند مراقبت های بهداشتی را بهبود بخشند. با توجه به افزایش پهنای باند و کاهش شبکه ها ، انتظار می رود در سالهای آینده شاهد پیشرفتهای پزشکی ، پزشکی از راه دور ، فیزیوتراپی AR ، جراحی صحیح و حتی جراحی از راه دور باشیم. به عنوان مثال در بیمارستان ها ممکن است بتوانند سنسورهای بزرگی را برای نظارت بر بیماران تنظیم کنند ، یا ممکن است پزشکان برای پیگیری درمان به شما قرص های هوشمند بدهند. حتی بیمه ها می توانند بیمه های خود را بررسی کنند تا بهترین گزینه های درمانی را تعیین کنند.

وی گفت: “یکی از مهمترین و مهمترین جنبههای 5G تأثیر در اینترنت است.” اکنون سنسورهایی وجود دارد که می توانند متصل شوند. اما آنها به بیشتر احتیاج دارند و ما شاهد کاهش سریع میزان داده های LTE هستیم. با سرعت بالای 5G و پایین آمدن پایین تر ، اینترنت اشیا through از طریق اتصال بین سنسورها و دستگاه های دیجیتال بیشتر و بیشتر می شوند. در عوض ، دستگاه های 5G کمی کمتر از آخرین فن آوری موجود در بازار نیاز دارند زیرا بیشتر این دستگاه ها می توانند به ایستگاه متصل شوند ، که این باعث می شود عملکرد بهتری داشته باشند.

زارعی همچنین گفت: امکان دسترسی به اینترنت 5G به تعداد شرکتهای ارتباطی که در زیرساخت شبکه کار می کنند بستگی دارد و به شما امکان دسترسی می دهد. در حال حاضر در ایالات متحده ، بسیاری از شرکت ها در مکان های مختلف از 5G استفاده می کنند و از آن در شرکت های خود استفاده می کنند. به زودی ، زیرساخت شبکه 5G آماده ارائه به عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا