اقتصادی

دو اپراتور موبایل گران‌فروشی کردند

دو کاربر تلفن قیمت را فروختند

در حالی که پیش از این گفته شده بود که قیمت خدمات اینترنت موبایل افزایش نیافته است ، معاون وزیر دارایی گفت: افزایش قیمت و افزایش 100 درصدی نرخ اینترنت برای دو کاربر تلفن همراه به وزارت حفاظت و مجازات ارجاع شده است.

به گزارش اخبار ایران من ، طی روزهای اخیر ، کاربران فضای مجازی افزایش قیمت اینترنت برای اپراتورهای تلفن همراه را اعلام و محکوم کردند. این نتیجه در نتیجه حسین فلاح جوشقانی ، رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی بود که گفت افزایش قیمت برخی از اپراتورهای تلفن همراه امری پوچ و غیر معقول است ، زیرا مردم شروع به اتکا به موتور سیکلت ها برای شیوع کرونا کردند. تنظیم کننده را رد کرده است.
وی همچنین به یک تصمیم 266 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اشاره کرد که طبق این حکم ، تنظیم کننده های پیشرو (SMPs) مجوز رسمی برای تغییر نرخ های ثابت و ارتقاء عملکرد آنها را دریافت می کنند. از آنجا که افزایش قیمت برخی از اپراتورهای تلفن همراه بدون اجازه تنظیم کننده ها اتفاق افتاده است ، این افزایش قیمت غیرقانونی است و باید همه قیمت ها بازپرداخت شود.
فلاح جوشقانی همچنین به افزایش قیمت کارمندان شب گذشته اشاره کرد و در توییتر نوشت: افزایش قیمت ها و تخلفات اپراتورهای تلفن همراه به امنیت و تحریم های مربوط به افزایش قیمت اینترنت اشاره شده است. آنها باید در آخرین لحظه پول مردم را پرداخت کنند. همچنین پیش بینی می شود طی دوره صدور مجوز کاهش یابد. هفته آینده ، کمیسیون کاهش نرخ تلفن و متن را بررسی خواهد کرد.
پیش از این قره داغی ، مدیر اجرایی دفتر نظارت بر حمایت از مصرف کننده مقررات ، توضیح داده بود که هیچگونه افزایشی در قیمت ها وجود ندارد و کاربران ناراضی هستند و برخی بسته های گران قیمت نیز برداشته شده است ، زیرا بسیاری از جراحی ها مالیات پرداخت کرده اند تا از طرف آژانس تأیید شود ، اما حذف این بسته ها بدون رضایت این سازمان به کاربران هشدار داده است که مجدداً بسته ها روی نرم افزار و نرم افزار درایور نصب شود.
اگرچه این سی دی ها در صفحات کاربران موجود هستند و فقط آنها را از درگاه های دیگر حذف می کنند ، اما ترکیب برنامه های مربوط به این کاربران USSD است ، زیرا کاربران اغلب بر اساس سایت به خرید نمی روند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا