اقتصادیایران کسب و کار

راهنمای جعبه فیوز ام وی ام 550

سیستم برق خودرو ام وی ام ۵۵۰ قسمت مهمی از این اتومبیل است که در صورت خرابی و اختلال در عملکرد آن ، خودرو قادر به کارکرد طبیعی خود نیست و لازم است هرچه سریعتر اتومبیل را به متخصص مربوطه ارجاع دهید ؛ تووانایی و مهارت مکانیک نقش اساسی در نتیجه تعمیر برقی ام وی ام ۵۵۰ دارد . ما کار شما را راحت کرده ایم و در این مقاله به شما به همراه خدمات ارزنده اش را معرفی می نماییم .اگر نشانه هایی از مشکلاتی در سیستم برق خودرو خود همانند کم نور شدن چراغ ها ، روشن نشدن صحیح موتور ، صدای کلیک زمان استارت خودرو  و مشکلات باطری را در خودرو ام وی ام ۵۵۰ خود مشاهده نمودید ، وقت آن است که خودرویتان را به تعمیرگاه برق خودرو ما بیاورید تا متخصصین ما به تشخیص دقیق مشکل و سپس رفع آن بپردازند.

راهنمای کامل جعبه فیوز MVM و نحوه تعویض آن

تعمیرات برقی ام وی ام ۵۵۰

* تعمیرات سیم کشی داشبورد ام وی ام ۵۵۰

در تمامی خودروها جهت رساندن برق به مصرف کننده‌ها و کلا توزیع برق در خودرو از سیم استفاده می کنند ، تمامی سیم ها دارای روکش می باشند و در نتیجه برق را فقط در انتهای سیم به مصرف کننده می دهند. تقریبا تمام قطعات خودرو مصرف کننده هستند از جمله چراغ‌ها ، استارت ، فن بخاری و کولر ، چراغ های راهنما و ….

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.خرید لوازم یدکی ام وی ام 550 را با بهترین قیمت و جنس اصلی می توانید از بازار آنلاین لوازم یدکی خودرو ما انجام دهید.

* تعمیرات برق انژکتور ام وی ام ۵۵۰

انژکتور به سیستم سوخت‌رسانی خودرو اطلاق می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای اتومبیل برخوردار است. در حقیقت در صورت عدم وجود این سیستم، امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد. عملکرد کلی موتورهای انژکتوری تفاوت خاصی با موتورهای کاربراتوری ندارد ولی به علت اجزای مختلف و پیشرفته‌تر آن، سوخت رسانی دقیق و بهینه‌تر صورت می‌پذیرد. ECU نقش مهمی را در موتورهای انژکتوری برعهده دارد.

اگر انژکتور خودرو به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، خودرو با مشکل مواجه شده و اصطلاحا ریپ می‌زند که این امر در نهایت منجر به خاموشی خودرو و از حرکت باز ایستادن آن خواهد شد. دریافتن اینکه آیا انژکتور خودرو به درستی کار می‌نماید یا خیر به عهده دیاگ خودرو می‌باشد. با دیاگ زدن خودرو شما به راحتی می توانید از نحوه صحیح کارکرد انژکتور خودرو خود اطمینان حاصل کرده و در صورت اشکال در آن، سیستم انژکتور را تعمیر نمایید.

* تعمیر گاز نخوردن ام وی ام ۵۵۰

از دلایل اصلی گاز نخوردن خوردو ؛  می توان به خرابی و اختلال در سیستم ایسیو  ام وی ام ۵۵۰ ، اشاره نمود . اگر ایسیو خودرو انژکتوری دچار مشکل باشد ، احتمال گاز نخوردن خودرو بالا می رود و نوسان دور موتور را ایجاد می کند . در صورتی هر گونه نشانه ای از گاز نخوردن خودرویتان مشاهده نمودید ، اتومبیل خود را به تعمیرگاه ما آورده تا با دیاگ آن این قطعه مهم را عیب یابی نموده و مشکل را رفع نماییم .

* تعمیر دل دل کردن یا ریپ زدن ام وی ام ۵۵۰

ریپ زدن ام وی ام ۵۵۰ یا دل دل کردن آن ممکن است در وضعیت های مختلفی از خودرو رخ دهد ، در این حالت در زمان رانندگی و یا هنگام استارت خودرو ، متوجه می شوید که خودرویتان دو الی سه بار تکان می خورد ، رایج ترین حالت دل دل کردن ام وی ام ۵۵۰ هنگام شتاب گیری و هنگام استارت زدن می باشد . در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید ، کافیست به مرکز ما مراجعه نمایید.

* تعمیرات باطری ام وی ام ۵۵۰

روشن کردن خودرو و موتور آن نیازمند نیروی بسیار زیادی است که توسط باطری تامین می شود ، در صورتی که این قطعه حیاتی دچار مشکل شود ممکن است عملکرد طبیعی خودرو مختل شود . در صورتی که هر یک از نشانه های زیر را در خودرو ام وی ام ۵۵۰ مشاهده نمودید ، به سرعت خودرو خود را به تعمیرگاه ما بیاورید :

  1. صدای کلیلک هنگام استارت خودرو
  2. کم نور شدن چراغ های ام وی ام ۵۵۰
  3. میل لنگ کند
  4. بک فایر
  5. هنگام شروع رانندگی باید گاز دهید تا خودرو حرکت کند

* تعمیرات ایسیو ام وی ام ۵۵۰

ایسیو خودرو ام وی ام ۵۵۰ یا کامپیوتر آن ، در واقع مغز متفکر اتومبیل شماست ، هرگونه خرابی در این قطعه تاثیر مستقیمی بر عملکرد خودرو دارد . اگر هرکدام از نشانه های زیر را در خودرویتان مشاهده نمودید ، بی درنگ اتومبیلتان را برای بررسی و رفع خرابی به مرکز ما بیاورید .برخی نشانه های خرابی ایسیو ام وی ام ۵۵۰ به شرح زیر است :

  1. روشن نشدن موتور
  2. کاهش قدرت موتور ام وی ام ۵۵۰
  3. لرزش موتور
  4. روشن شدن چراغ چک

* تعمیر ایربگ ام وی ام ۵۵۰

ایربگ یا کیسه هوای خودرو ام وی ام ۵۵۰ ، از مهمترین قسمت های سیستم ایمنی خودرو شماست ، در صورتی که دچار مشکل و یا خرابی شود لازم است هرچه سریعتر اقدام به رفع آن نمایید . یکی از نشانه های خرابی ایربگ ، روشن شدن چزاغ چک می باشد ، در مرکز ما خدمات تعمیر ایربگ ام وی ام ۵۵۰ قابل ارائه می باشد .

* تعمیر استارت ام وی ام ۵۵۰

استارت خودرو قطعه ای است دارای اهمیت بالا در خودرو که در صورت خرابی آن قادر به روشن کردن خودرو نخواهیم بود . گاهی تنها راه جلو بردن خودرو هل دادن آن می باشد که برای اتومبیل شما بسیار زیان آور است ، بهترین راه برای جلوگیری از چنین وضعیتی این است که نشانه های خرابی استارت را بشناسید و در صورت مشاهده آنها ، فورا خودرویتان را به تعمیرگاه ببرید . برخی از این نشانه ها شامل موارد زیر می باشد :

  • خودرو بعد از استارت زدن روشن نمی شود
  • بعد از روشن شدن خودرو استارت قطع نمی شود
  • شنیدن صدای تق تق هنگام استارت خودرو
  • وجود مشکل به صورت متناوب در روشن شدن خودرو

* تعمیر سیم کشی درون موتور MVM 550

موتور خودرو ام وی ام ۵۵۰ همانند سایر قسمت های این خودرو دارای سیم کشی می باشد که امکان قطعی و مشکل در این سیستم وجود دارد ، وجود اتصالی و یا قطعی در این اتصالات ممکن است موجب از کار افتادن موتور شود . در صورتی که با چنین مواجه شدید ، در مرکز ما می توانید از آن رها شوید .

* تعویض فیوز ام وی ام ۵۵۰

مهمترین عامل سوختن فیوز ام وی ام ۵۵۰ ، عبور جریان بالا از این خودرو می باشد برخی دیگر از دلایل سوختن فیوز خودرو شامل موارد زیر است :

  1. وجود اتصالی در مدارات الکتریکی خودرو
  2. توقف جریان در سیم های مربوط به سیستم های برق رسانی
  3. پاژن افزودن تجهیزات غیر استاندارد به قسمت های مختلف
  4. خرابی دینام خودرو
  5. جابجایی باتری خودرو به صورت غیر اصولی
  6. کاهش کیفیت فیزیکی بخش های سازنده فیوز خودرو

* تعمیر کولر MVM 550 و پر کردن گاز کولر ام وی ام ۵۵۰

رانندگی در فصول گرم بدون کولر امری طاقت فرسا است ؛ گاهی پس از مدتی استفاده از کولر خودرو در می یابیم که سرما آن کم شده است ، در چنین حالتی علت به احتمال خیلی زیاد تمام شدن گاز کولر می باشد . در تعمیرگاه ما گاز کولر ام وی ام ۵۵۰ زده می شود .

* نشت یابی گاز کولر MVM 550

دلیل اصلی تمام شدن گاز کولر ام  وی ام ۵۵۰ ، نشتی این قطعه می باشد . در مرکز ما برای تشخیص نشتی کولر از سه روش زیر استفاده می شود :

  • استفاده از گاز نیتروژن
  • استفاده از لامپ فرابنفش
  • لامپ الکترونی

* تعمیر بخاری MVM 550

در صورتی که بخاری خوردو شما راندمان مناسب را نداشته و در روز های سرد سال قادر به گرم کردن شما نمی باشد ، لازم است برای عیب یابی آن به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید ؛ مرکز ما با عیب یابی دقیق بخاری خودرو ام وی ام ۵۵۰ شما و تشخیص صحیح اقدام به رفع هرگونه خرابی آن می نماید. برای اطلاع از لیست قیمت لوازم یدکی ام وی ام مدیران خودرو می توانید به قسمت فروشگاه سایت ما مراجعه فرمایید

* تعمیر و تعویض رادیات بخاری MVM 550

وقتی رادیاتور بخاری نتواند بخوبی تبادل حرارتی داشته و گرما را از آب به هوا منتقل کند، بخاری گرمای لازم را نداشته و خوب گرم نمی‌کند. در اکثر موارد، رادیاتور عوض می‌شود، اما اگر مجاری آن تمیز شود، می‌توان به رفع عیوب اقدام کرد. خدمات تعمیر و تعویض رادیاتور ام وی ام ۵۵۰  در مرکز ما قابل ارائه می باشد .

* تعمیرات دزد گیر MVM 550

ممکن است با شرایطی مواجه شوید که ریموت دزدگیر شما عمل نکند ویا صدای دزدگیر بی وقفه جریان داشته باشد ، در این حالت تکنسین ما اماده خدمت رسانی به شما عزیران می باشد ، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات دزدگیر ام وی ام ۵۵۰ در تعمیرگاه ما قابل انجام می باشد .

 

دکمه بازگشت به بالا