اقتصادی

رفیعی: مشکل آب خوزستان ریشه‌ای بسیار عمیق‌تر از یک دوره‌ی مدیریتی چند ساله دارند

رفیعی: ریشه عمیق بحران آب خوزستان نسبت به سالها نظارت است

رهبر مجلس نمایندگان می گوید: بحران آب خوزستان ریشه ای عمیق و پنهان دارد که فراتر از سالهای نظارت است و اغلب نتیجه سالها سهل انگاری و عدم پاسخگویی ناظران سابق و کتابها و اجاره ها در دسته های مختلف است.

به گزارش اخبار ایران من ، سمیه رفیعی در حساب کاربری خود در توییتر درباره آب در خوزستان گفت: این مشکل دلایل زیست محیطی و مدیریت دیگری دارد که همه می دانند و از آنها آگاه هستند. اما دقیقاً چه کسی مقصر است یا چه کسی اشتباه می کند. این موضوعی است که باید با دقت پرداخته شود. در این حالت ، فقط اطاعت از برخی از طراحان مدرن و گاهی اوقات دکوراتورها کافی نیست. این مسائل ریشه ای عمیق و پنهان تر نسبت به بیشتر سال های مدیریت دارند و اغلب نتیجه غفلت روزافزون از مدیریت گذشته و حال و مدیریت اجاره در دسته های مختلف هستند.

نمونه بارز آن را در مدیریت تالابهای این کشور مشاهده می کنیم ، جایی که به شخصی که بیش از دو دهه تالابهای مختلفی را در سازمان محیط زیست نگه داشته است ، نسبت به مشکلات موجود در تالاب ها پاسخ داده نمی شود یا توبیخ نمی شود ، وزارت انرژی به راحتی منتقل می شود و به کار خود در آنجا ادامه می دهد. “برعکس ، مشکلات جدی آب و زیست محیطی خوزستان و همچنین مشکلات سایر مناطق کشور و مقامات ریشه اصلی اقدامات نادرست گذشته و حال آنها است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا