اقتصادی

زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف

دوازدهمین نمایشگاه کار در دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین شرکت ها و دانشگاه ها و تحقق علایق و مهارت ها ، از 20 دسامبر تا 23 ژانویه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش اخبار ایران من، دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف (jobfair12) توسط مرکز جستجوی کار شریف از 30 آذر تا 23 دی ماه سال جاری در سالن تدریس دانشگاه جباری برگزار می شود. هرساله نمایشگاه کاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و بسیاری از افراد جویای کار و شرکت ها برای تبادل اطلاعات شغلی و اطلاع رسانی به شرکت های خود در دسترس هستند.

متقاضیان دائماً در تلاش هستند تا شرکتها و سازمانهای مرتبط با تحصیلات خود و مرتبط با رشته تحصیلی خود را جذب کنند. جذب کارکنان ماهر ، کارآمد و م effectiveثر یکی از مهمترین عوامل در شرکتها و صاحبان مشاغل است. از بین بردن موانع اشتغال دائمی در دانشگاه ، تا حدی ، و عدم ارتباط م betweenثر بین شرکت ها و جویایان کار ، منجر به برگزاری نمایشگاه کار توسط دانشگاه صنعتی شریف در سال 2011 و دانشگاه به عنوان بنیانگذار آن شد. اولین نمایشگاه کار در ایران او تجربه یازده مرحله نمایش را داشت.

یکی از ویژگیهای کلیدی برنامه امکان برقراری ارتباط مستقیم بین کارفرمایان و جویایان کار ، فراهم آوردن فرصتهای شغلی ، توانایی ایجاد و ارتقاء طبقه ای از کارفرمایان ، شروع به کار ، شناسایی مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی مهارتها و شغل است. جویندگان بازدید از نمایشگاه برای همه رایگان است و علاقه مندان می توانند در صفحه نمایش به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبت نام کنند.

به گفته وزارت علوم ، فرصت های شغلی دانشگاه صنعتی شریف سالانه برگزار می شود و می توان آنها را فرصت های شغلی نامید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا