اقتصادی

سقوط سهام جنرال الکتریک و پپسی

مناطقی که تغییرات قابل توجهی را نشان داده اند عبارتند از واحدهای پپسی، جنرال الکتریک و یو پی اس.

به گزارش اخبار ایران من و به نقل از فایننس، پپسی، غول مواد غذایی و نوشیدنی ایالات متحده، در یک محیط غیر بازاری سقوط کرد. این شرکت گفت که قیمت ها در سه ماهه قبل به شدت کاهش یافته و به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، به این معنی که مصرف کنندگان بیشتر برای محصولات شرکت های بزرگ پرداخت می کنند.

با وجود مقایسه های عمده، جنرال الکتریک در گزارش سه ماهه 3.5 درصد سقوط کرد. این شرکت همچنین سود خود را در سال گذشته تایید کرد و گفت که مشکلات ناشی از تورم و مسائل زنجیره ای را تجربه می کند.

سهام United Service Parcel، یک غول لجستیک، 1.7 درصد بالاتر از عملکرد تحلیلگران افزایش یافت، با درآمد تعدیل شده 3.05 دلار به 24.38 میلیارد دلار، در حالی که کارشناسان 2.88 میلیارد دلار را ثبت کردند. در انتظار.

پس از گزارش سود سه ماهه، سهام 3M بالاتر از حد انتظار بود. ارزش این شرکت 8.83 میلیارد دلار بود، در حالی که کارشناسان انتظار دارند 8.74 میلیارد دلار باشد.

سهام هورتون در سه ماهه گذشته کمتر از تخمین های کارشناسان سقوط کرد، با افزایش 2.8 درصدی مالکان خانه در طول معاملات قبل از بازار، تغییر 4.03 دلاری در هر سهم را نشان داد و 8 میلیارد دلار درآمد داشت. محققان پیش بینی می کنند که آنها در هر سهم 7.62 میلیارد دلار 3.37 میلیارد دلار درآمد خواهند داشت.

سهام SeaWorld پس از اینکه Park Rosenblatt Securities شروع به خرید سهام کرد و گفت که علیرغم مشکلات همه گیر، این شرکت تحت چشم انداز سرمایه گذار اصلی اسکات راس عملکرد خوبی داشته است، سهام پارک شرکت های تماتیک و سرگرمی 4.6 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا