اقتصادی

برای فروش ۶۰ درصد از سهام عدالت تان یک هفته صبر کنید

پرونده برای انتشار سهام عدالت در حال نهایی شدن است و طبق قول وعده ها ، در تاریخ 9 اوت در ارتباط با عید غدیر ، می توان 60 درصد سهام را به قربانیان فروخت.

به گزارش اخبار ایران من ، دیوان عالی کشور در تاریخ 29 اردیبهشت اطلاعیه ای را برای انتشار سهام عدالت صادر کرد و از 10 مه تا 10 ژوئن بازداشت شدگان حق داشتند روش مستقیم یا غیرمستقیم اداره صلاحیت خود را انتخاب کنند.

بر این اساس و طبق آمار ، از 49 میلیون نفری که توسط دستگاه دادگستری اختصاص یافته است ، 13 میلیون و 600 هزار نفر راهی مستقیم برای مدیریت حوزه انتخابیه خود انتخاب کردند. از 8 خرداد این افراد توانستند با مراجعه به بانکها یا معامله گران ، 30٪ از سهام خود را بفروشند و بسته به آمارهای اخیر ارائه شده توسط مقامات در تاریخ 12 ژوئیه ، 1.8 میلیون نفر برای فروش سهام عادلانه خود به بانک ها و تجار رفتند. از این تعداد 1.76 میلیون نفر کشته شدند و 2737 میلیارد سهم تومان عدالت فروخته شد. از این مبلغ ، 2731 میلیارد تومان به حساب ذینفعان درج شده است.

پیش بینی می شود امسال پرونده های گشایش کامل عدالت بسته شود ، زیرا طبق قول رئیس جمهور ، 30 درصد عدالت متعلق به عید غدیر (شنبه هفته آینده) و 30 درصد دیگر به 22 بهمن خواهد بود. آزاد خواهد شد

در نتیجه ، افرادی که تصمیم به رویکرد مستقیم تری در مدیریت سهام خود گرفته اند و سهام خود را به فروش نرسانده اند ، ممکن است بتوانند 60 درصد سهام خود را بفروشند. افرادی که قبلاً 30٪ از سهام خود را فروخته اند می توانند 30٪ دیگر از سهام خود را بفروشند. سهامداران باید توجه داشته باشند که محدودیتی برای فروش سهام آنها وجود ندارد و اگر امسال سهام خود را به فروش نرسانند ، از حق فروش آنها محروم می شوند.

از طرف دیگر به افراد ذینفع نیز توصیه می شود هرچه سریعتر سهام خود را نفروشند. طبق اعلام بازار در تاریخ 19 ژوئیه ، ارزش واقعی عدالت با ارزش اولیه 492000 میلیون بیش از 17 میلیون و 738 میلیون بوده است.این در حالی است که سود سهام در ابتدای ژوئن حدود 7 میلیون و 660 هزار است تومن بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا