اقتصادی

امکان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد؟

این روزها ، موضوع سهام عدالت پس از آزاد شدن هنوز داغ است. امروزه حدود 50 میلیون نفر از حقوق صاحبان سهام محافظت می شوند و همیشه برای برخی از افراد سؤالاتی در مورد نحوه حمایت از حقوق صاحبان سهام وجود دارد. با این حال ، ثبت سهام عدالت بسته شده است و امکان پذیرش متقاضیان جدید امکان پذیر نیست.

به گزارش اخبار ایران من ، سهام عدالت در سال 2006 با مجوز مقام معظم رهبری از سهام شرکتهای سودآور دولتی انتخاب شد و افراد ذینفع سهام عدالت در مجموع 6 دهک عمومی عمومی پایین داشتند.

برای دو گروه از این روستاها که شامل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بود ، 50 درصد تخفیف با اجازه مقام معظم رهبری صادر شد. بنابراین ، از سال 2006 تا 2016 ، 50٪ از این سود از طریق سود سهام شرکت هایی که می توانند سرمایه گذاری شوند ایجاد شده و هر دو دهک یک میلیون سهم دارند. بنابراین افرادی که در این سالها سود سهام دریافت کرده اند توسط سازمان خصوصی سازی اختصاص می یابند.

سؤال همیشه این است که چگونه برای ثبت سهام عدالت ثبت نام کنیم ، در حالی که هیچ ظرفیت قانونی برای ثبت نام افراد جدید وجود ندارد و تعداد دریافت کنندگان افزایش نخواهد یافت.

آیا همه اوراق بهادار سهامداران دارند؟

لازم به ذکر است که اوراق بهادار سهام معیار نیست. در حقیقت ، افرادی که به همراه کارت دعوت سهام عدالت و سایر اسناد مورد نیاز ، طی مدت معین (تا پایان مارس 2015) مراحل ثبت نام را طی کرده اند و جزئیات آن در سیستم سهام عدالت گنجانده شده است ، مشمول سهام عدالت می شوند.

چگونه می دانیم سهام عدالت داریم؟

اگر کسی از صلاحیت سهام عدالت مطمئن نیست ، باید با مراجعه به وب سایت سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir و وارد کردن کد ملی اطلاعات لازم را بدست آورد.

براساس آخرین آمار ، 491515741 نفر توسط سهام عدالت محافظت می شوند ، از این تعداد 46،567،349 نفر زندگی می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا