اقتصادی

سکه ۱۰۰ هزار تومان گران‌ شد

بر اساس تجزیه و تحلیل یکی از اعضای هیئت مدیره مدیر اتحادیه جواهرات تهران ، هفته گذشته ، اگرچه نمایشگاه ها طلای جهانی را تقویت کردند ، اما هر طلا سقوط می کند. در همین حال ، تحولات سیاسی در کشورهای همسایه بر نوسانات قیمت مسکن تأثیر گذاشت و منجر به افزایش تورم و قیمت طلا در بازارهای داخلی شد.

ایوب اکبری پور در گفت وگو با اخبار ایران من ، گفت: هفته گذشته هیچ تغییر محسوسی در قیمت مسکن مشاهده نکرده ایم ، اما در صورت تغییر جهانی ، کل جهش طلا به 29 دلار کاهش یافت. وی گفت که بازارهای جهانی هفته گذشته 1829 دلار به مدت یک هفته دوام آوردند ، اما این امید وجود دارد که قیمت های جهانی در هفته افتتاحیه (دوشنبه) افزایش یابد. مسائلی مانند رکود اقتصادی به دلیل شیوع زیاد دلتا کرونا و تأثیر آن بر بازار کار ، نگرانی از آمارهای NHD (آژانس تامین کننده نیروی کار غیر کشاورزی) و نگرانی از افزایش بیکاری در ایالات متحده دولتها در بازارهای جهانی پیش بینی کردند که طلا می تواند تا 1850 دلار در هر اونس افزایش یابد ، که طلا به آن نرسیده است.

یکی از اعضای سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: اما با اعلام نرخ بیکاری ایالات متحده ، با سقوط شدید قیمت سهام آمریکا و بهبود بازار طلا ، انتظارات در این زمینه افزایش یافته است. در نتیجه ، کاهش کالا باعث سقوط هر عجله طلا شد. در عین حال ، تصمیمات مالی اتخاذ شده توسط بانک مرکزی اروپا (و بانک مرکزی اروپا) با چشم انداز عجله جهانی طلا مطابقت نداشت. در همه جا ، برای ماه های آینده ، حتی اگر اقتصاد جهان بهبود یابد زیرا طلا بهترین مکان برای خرج کردن آن است ، چشم انداز قیمت جهانی طلا بیشتر خواهد بود.

وی افزود: همانطور که گفتیم ، پیش بینی قیمت جهانی طلا دقیق نبود و در حال حاضر قیمت جهانی طلا به 1800 دلار رسیده است که از 29 دلار کمتر است. ایالات متحده ، اروپا و ایران به دلیل ناآرامی های سیاسی در کشورهای همسایه کشورها.

اکبری پور که گفت تحول و توسعه هر کشوری تأثیر بسزایی در اقتصادهای همسایه خواهد داشت ، گفت:

قیمت سکه 100 هزار تومان و طلا 12 هزار تومان افزایش یافت

یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ، با اعلام فروش اخیر (پنجشنبه) در بازار داخلی و بازار طلا و تغییر آن نسبت به آغاز هفته ، گفت: 50 هزار گوجه فرنگی ، در آخر هفته 11 میلیون و 650 هزار تعیین شده است. تاکنون ، در آخر هفته ، هر سکه دارای بشکه ای بین 530 تا 550 هزار بشکه بوده است.

وی افزود: برای فروش آخر هفته ، هر نیمه به قیمت شش میلیون و 170 هزار هزار ربع ، سه میلیون و 700 میلیون سکه و یک گرم برای دو میلیون و 300 هزار گوجه فرنگی ، همه در مقایسه با قیمت های اولیه به فروش می رسد. به مدت یک هفته ، بدون تغییر و ثبات

یکی از اعضای اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز گفت: هفته گذشته یک سهم از طلای 17 عیار با 60 هزار تن افزایش به 5 میلیون و 100 هزار تن رسید و هر گرم طلای 18 عیار نیز با حدود 12 هزار تن افزایش به یک میلیون و 177 هزار تومان رسید. تومان رسید. جدیدترین قیمت در جهان ، همانطور که گفته شد ، 1800 دلار است.

در پایان ، اکبری پور در مورد تقاضای بازار و رویدادهای کمی ، گفت: با توجه به ایام محرم و ماه های صفر ، مانند سال های گذشته ، حتی در مکان های خوب (به دور از تاج یا مسائل سیاسی و اقتصادی) روند نزولی اقتصاد بازار سکه و طلا در بازار بوده است. طی دو ماه گذشته ؛ در نتیجه هیچ رکودی در بازار وجود ندارد و سهم بازار در مقایسه با ماه های گذشته پایین بوده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا