اقتصادیایران کسب و کار

شرکت عایق کاری پشت بام

عایق بندی رطوبتی پشت بام از مراحل مهم ایمن سازی ساختمان است. استفاده از مواد عایق مناسب برای این کار به دریافت نتیجه موثر کمک می کند. عایق های معدنی با کیفیت مانند برای عایق بندی رطوبتی پشت بام گزینه مناسبی هستند.

اجرای عایق نانو پشت بام | جدیدترین عایق پشت بام

عایق بندی رطوبتی پشت بام منازل و ساختمان ها

یکی از مهم ترین مسائلی که در بحث عایق بندی رطوبتی پشت بام منازل و ساختمان ها مطرح می شود، نصب عایق رطوبتی پشت بام است. امروزه، پیشرفت علم و صنعت باعث شده تا دامنه انتخاب مواد مناسب برای عایق بندی رطوبتی پشت بام گسترش پیدا کند. البته برخی از مواد بنا بر ویژگی های خاصی که دارند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. با این حال، هر شخص و پیمانکار بنا بر محل مورد نظر خود و ابعادی که نیاز دارد می تواند بهترین عایق رطوبتی پشت بام را برای ساختمان خود انتخاب نماید.

عایق بندی رطوبتی پشت بام برای هر ساختمانی لازم است. در غیر این صورت، ساکنین ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند. از آن مهم تر انتخاب بهترین ماده ضد آب برای این کار است. برای انتخاب بهترین روش عایق بندی رطوبتی باید به هدف عایق بندی و کاربرد ساختمان مورد نظر نیز توجه نمود.

در این مقاله قصد داریم به 7 ماده برای عایق بندی رطوبتی پشت بام اشاره کنیم. هر یک از این مواد می توانند در جای خود استفاده شده و بهترین نتیجه را در پی داشته باشند. پلی اورتان، پوشش سیمانی، آسفالت لاستیکی، ترموپلاستیک، پوشش قیری و پوشش ضد آب PVC از مهم ترین عایق های رطوبتی پشت بام محسوب می شوند. در ادامه به معرفی ویژگی های این مواد و مقایسه آن ها با یکدیگر می پردازیم.

1 عایق رطوبتی پشت بام ؛ پلی اورتان

یکی از پرکاربردترین عایق های رطوبتی است که در قسمت های مختلف ساختمان به کار برده می شود. البته هر عایق رطوبتی ممکن است برای یک قسمت ساختمان مناسب تر باشد. با این حال، مزایای پلی اورتان به اندازه ای است که برای بسیاری از اهداف مناسب بوده و گاه قابل جایگزین با دیگر عایق ها نیست.

مزیت های عایق پلی اورتان

یکی از مزیت های بزرگ عایق رطوبتی پشت بام از جنس پلی اورتان، یک دست و بدون درز بودن آن است. این غشای ضد آب وقتی بر روی سطح پشت بام قرار می گیرد، تمامی ترک های احتمالی را پوشش می دهد. از سوی دیگر، مقدار جذب آب توسط بتن سقف را کم می کند. بنابراین، پلی اورتان به عنوان عایق رطوبتی پشت بام گزینه مناسبی به حساب می آید.

مزیت دیگری که عایق رطوبتی پلی اورتان دارد، سخت کردن رویی ترین لایه بتن سقف است. این حالت در صورتی به وجود می آید که پلی اورتان به طور کامل و عمیق در لایه سطحی آن نفوذ کند. مقاومت پلی اورتان در مقابل مواد شوینده، روغن ها و مواد شیمیایی دیگر، آن را از بسیاری از عایق ها متمایز ساخته است.

خطرات عایق پلی اورتان

ماده پلی اورتان می تواند از طریق پوست به بدن نفوذ کند. به همین دلیل، این ماده ممکن است سلامت افراد را به خطر اندازد. از عوارض دیگر پلی اورتان اثرات تنفسی آن است که خطرات زیادی در پی خواهد داشت. عوارض جانبی تماس با پلی اورتان می تواند به صورت کوتاه مدت یا بلندمدت بروز کند. برای نصب این عایق رطوبتی پشت بام باید از افراد حرفه ای و تجهیزات مخصوص کمک گرفت.

کاربردهای پلی اورتان

  • عایق رطوبتی پشت بام
  • مخازن آب
  • حوض ها
  • بالکن ها
  • پل ها
  • انواع پارکینگ

استفاده از کدام ماده عایق برای عایق بندی رطوبتی پشت بام مناسب تر است؟

همه مواردی که در بالا معرفی شدند به علاوه دیگر عایق های رطوبتی که ممکن است بشناسید، کاربردهای خاص خود را دارند. اینکه استفاده از کدام ماده برای عایق بندی رطوبتی پشت بام مناسب تر است، کاملا به هدف عایق بندی بستگی دارد. برای عایق بندی رطوبتی پشت بام، توجه به برخی فاکتورها اهمیت دارد. برای مثال، گاهی استفاده از نوع خاصی از عایق بندی باعث سنگین شدن سقف شده و خطرات جانبی به همراه دارد. همچنین، بر اساس مسطح بودن و یا شیروانی بودن پشت بام ممکن است نوع خاصی از عایق بندی مفید باشد.

فاکتور دیگری که بر انتخاب بهترین عایق رطوبتی پشت بام اثرگذار است، هزینه تمام شده آن است. این مساله مخصوصا در اجرای طرح های گسترده اهمیت دارد. از این رو، معمولا پیمانکاران و کارشناسان باید با اندازه گیری ابعاد محل مورد نظر و با بررسی خواص همه مواد ضد آب، مناسب ترین و باصرفه ترین گزینه را انتخاب نمایند.

چسب نانو برای پشت بام ؛ مزایا

با استفاده از این عایق نیازی به تخریب موزاییک و دردسرهای آن نیست. و اگر می خواهید بدون دردسر و ارزان پشت بام خود را عایق کنید این روش بهترین است. قیمت چسب نانو برای پشت بام با صرفه است و با هزینه کم و ماندگار می توانید از پشت بام بدون درز و لذت ببرید.

عایق بندی پشت بام ؛ کاربردها

این نوع عایق را می توان در تمام سطوح از جمله پشت بام می توان استفاده کرد، این نوع عایق در مکان هایی مانند ساختمان ها، سوله ها، مساجد، سرد خانه ها ، لوله های آب، کانال های کولر، کانکس ها، سرویس های بهداشتی، روف گاردن و نمای سبز، پی ساختمان ها، سقف های متال و بتن و… استفاده کرد و همچنین این نوع عایق را می توان برای رفع نشتی ایزوگام و یا قیرگونی استفاده نمود.

نکات مهم قبل از عایق کاری بام

  • پاک نمودن و خشک کردن سطوح مورد نظر
  • ترمیم قسمت های آسیب دیده
  • ترمیم چاله ها و سطح فرو رفته به وسله ی سیمان پلیمری یا پودر های ترمیمی
  • صاف نمودن سطوح
  • عدم نیاز به پرایمر برای پوشش دادن سطوح چوبی، فومی، پلی یورتان
  • استفاده از پلی استر ها برای پوشاندن دور لوله ها، هواکش ، نورگیر و کنج دیوارها

عایق رطوبتی نانو پشت بام ؛ بهترین عایق پشت بام

اگر قصد عایق بندی پشت بام، استخر و… خود را دارید پیشنهاد ما خرید عایق رطوبتی سفید بام پارسیک است.

این محصول در وزن های 1، 5 و 10 کیلوگرمی موجود و برای استفاده از این نوع عایق بسیار آسان کافی است برای اجرای آن مراحل زیر را طی کنید.

عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

اصفهان یکی از بزرگ ترین شهر های ایران محسوب می شود، استفاده از ایزوگام در این شهر به دلیل قرار گیری در منطقه کویری و طول عمر پایین ایزوگام و تابش مستقیم نور خورشید توصیه نمی شود و پیشنهاد می کنیم برای عایق بندی پشت بام خود از عایق های رطوبتی نسل جدید که جایگزین 100درصدی ایزوگام هستند استفاده کنید.

عایق رطوبتی پشت بام در تهران

استان تهران از نظر آب و هوایی به 3 قسمت تقسیم می شود، ارتفاعات شمالی، کوهپایه ها و نیمه خشک و خشک، به همین دلیل آب و هوای استان تهران مرطوب و نیمه مرطوب می باشد، ایزوگام به دلیل عدم مقاومت در برابر رطوبت در صورت استفاده خاصیت نفوذ ناپذیری خود را از دست می دهد، به همین دلیل اگر قصد خرید عایق رطوبتی پشت بام را دارید می توانید با نمایندگان شرکت پارسیک در تهران تماس بگیرید.

عایق رطوبتی پشت بام در مشهد

مشهد دومین شهر پر جمعیت و بزرگ ایران در منطقه سرد و خشک قرار گرفته شده است، اگر در استان خراسان رضوی و شهر مشهد سکونت دارید و قصد عایق بندی پشت بام خود را دارید می توانید با خرید محصولات پارسیک تا 48 ساعت بعد از خرید، محصول خود را تحویل بگیرید.

عایق رطوبتی پشت بام در تبریز

تبریز یکی از بزرگ ترین قطب های اقتصادی آذربایجان در ایران است، آب و هوای تبریز در زمستان سرد و در تابستان گرم و خشک می باشد، سرمای زیاد در زمستان به دلیل قرار گیری از شمال، شرق و جنوب به کوهستان و در غرب دشت تبریز و باغ های سبز می باشد، بنابراین استفاده از ایزوگام در شهر تبریز امکان پذیر نیست و باعث یخ زدگی و شکستگی ایزوگام می شود، به همین دلیل اگر در آذربایجان غربی به خصوص در تبریز ساکن هستید می توانید برای خرید عایق رطوبتی پشت بام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

https://berke.ir/شرکت-عایق-کاری-پشت-بام/منبع:

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا