اقتصادی

شرکت نفت و گاز اروندان دو تفاهم‌نامه و یک توافق‌نامه امضا کرد

اخبار ایران من/خوزستان در حاشیه دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، شرکت نفت و گاز اروندان دو تفاهم نامه و یک توافق نامه همکاری در غرفه شرکت ملی نفت ایران امضا کرد.

تفاهم نامه همکاری شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت لوله سازی اهواز با موضوع ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری تضمین خرید و تامین لوله‌های مورد نیاز جریانی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از ظرفیت‌های طرفین در قالب خدمات مشترک فنی در خصوص خرید لوله‌های مورد نیاز جریانی ۶ اینچ، به امضای عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت و هوشنگ احمدی سرصحرا مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز رسید.

به گزارش اخبار ایران من، توافق نامه به امضا رسیده نیز با شرکت توسعه پتروایران بوده که در راستای استفاده از خدمات فنی مهندسی ساخت و تامین کالا و راه‌اندازی و راهبری سایر خدمات تخصصی و دانش بنیان در راستای ازدیاد برداشت چاه‌های کم بازده است.

همچنین شرکت نفت و گاز اروندان امروز به ‌منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی خود با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، تفاهم نامه همکاری با این مجموعه منعقد کرد که به امضای مدیرعامل این شرکت و دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان رسید.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا