اقتصادی

فرمانده جدید تجارت ایران می‌شویم

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران بر اهمیت صنعت نمایشگاهی به عنوان یکی از ابزارها و ضروری برای توسعه بازار تاکید کرد و گفت: حرکت می کنیم که این سازمان پیشتاز گروه تجارت صادراتی باشد.

به گزارش اخبار ایران من، علی رضا پیمان پاک به مناسبت روز جهانی نمایشگاه گفت: مفهوم جدید توسعه دولت و بازار و کار نمایشی روی این اثر مهم است و باید دنبال شود.

پیمان پاک با بیان اینکه کار در کشور سیزدهم در شناسایی نقشه ها و نقشه ها با کندی آغاز شده است، گفت: داشتن طرح عددی برای رسیدن به این اهداف دقیق تر است و به راحتی می توان آن را به چالش کشید.

وی گفت: توسعه تجارت و صادرات نیازمند موارد ضروری از جمله تامین لجستیک، قانونگذاری، مالی و بانکی است. .

معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه مسئولیت تصمیم گیری، جهت دهی و تامین رضایت بر عهده سازمان توسعه تجارت ایران است، گفت: بهترین و کارآمدترین سیاست را اجرا کنید.

پیمانپاک افزود: کارکنان صنعت نمایشگاهی پیشرو بخش های توسعه صنعت هستند که به نمایندگان خرده فروشان و صادرکنندگان تبدیل شده اند و با همکاری سه اتاق بازرگانی، شرکت ها و سازمان ها می توانند رشد بازار را رصد کنند.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه سازمان توسعه تجارت از اجرای این سیاست حمایت می کند، تاکید کرد: تشکیل کارگروهی به عنوان مشاوره شرکتی و تهیه بسته سیاستی و حصول نتیجه مهم است.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان توسعه تجارت با اشاره به نبود برنامه ریزی مناسب گفت: به عنوان یک سامانه جهانی باید نرم افزاری ارائه شود که با رویکرد و حمایت درست افراد مناسب را شناسایی کند.

پیمان پاک همچنین به نام 1401 با مدیر ارشدی چون طراحی، دانش بنیان و اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: در همین راستا مدیریت فروش و بازاریابی در محدوده دانش باید نظم یابد.

وی افزود: اطلاعات از حوزه معاملات به معنای بهره گیری از فرصت هایی مانند متاوارها، ارزهای رمزنگاری شده، رفتن به فضای b2b، b2c، توزیع مویرگی، خرده فروشی در بازارهای بورسی، ورود به بازارهای ترانزیتی و … است.

معاون نخست وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پایان با اشاره به اینکه شرکت های نمایشگاهی وارد نسل های جدید شده اند، افزود:

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا