اقتصادی

فروش فوق العاده ۱۵۲ هزار دستگاه خودرو در نیمه دوم امسال

به گفته مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، با توجه به پیچیدگی های بازار خودرو و نیاز به افزایش در دسترس بودن برای مدیریت بازار ، بسته به پتانسیل دو شرکت بزرگ تولید کننده خودرو ، 152000 دستگاه در نیمه دوم سال بستگی دارد. ، 110،000 واحد از گروه صنعتی ایران خودرو و 42،000 واحد از شرکت سایپا انتخاب شده است.

سهیل معمارباشی در مصاحبه با اخبار ایران من ، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه اخیر کمیته اتومبیل (که پنجشنبه گذشته برگزار شد) ، گفت: “با توجه به بحران بازار و نیاز به مکمل های غذایی برای حمایت از بازار ، یا سه فرکانس است ، که توسط رئیس وزارت دادگستری تأیید شده است ، با توجه به ایجاد سیستم فروش 152000 وسیله نقلیه در نیمه دوم سال. موارد موجود در افزایش در دسترس بودن بازار مهم تلقی می شوند.

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت ، معدن و تجارت افزود: براساس ظرفیت باقیمانده تولید از تولیدکنندگان تا پایان سال ، 152 هزار دستگاه خودرو تا پایان سال توسط ایران خودرو و سایپا اهدا شده است. برای این برنامه سهم ایران خودرو 110 هزار واحد و سهم شرکت سایپا 42 هزار دستگاه است.

طبق: Sarghini با اعلام تصمیم اتخاذ شده در جلسه اخیر کمیته اتومبیل ، تعداد وسایل نقلیه موجود برای نیمه دوم سال 150،000 رسیده است ، اما به طور دقیق و بر خلاف شرکت های خودروسازی مطابق موارد فوق ، در نیمه دوم 152،000 وسیله نقلیه به بازار عرضه شد. 1999 با تجارت خارجی و با همان روش قرعه کشی.

معمارباشی گفت: “در مطالعه ای که توسط سازمان های اجرای قانون ، وزارت صمت و رسانه ها انجام شده ، کاهش پارکینگ در پارکینگ ها مشهود است. در حال حاضر ، به دلیل ورود نامناسب و عدم حضور موقت و دلایل دیگر شناخته شده توسط گمرک جمهوری اسلامی و بانک مرکزی و سایر تجهیزات لازم ، تعداد وسایل نقلیه معیوب از 100000 دستگاه در پارکینگ فراتر رفته است. تبلیغات اتومبیل.

هیچ قصدی برای عرضه نکردن خودرو به بازار وجود ندارد

وی افزود: ما به عزیزان خود در کشور اطمینان می دهیم که هیچ پارکینگ توسط خودروسازان وجود ندارد و قصد فروش بازار را ندارند و موضوع با دقت تنظیم شده و دستگاه های نظارتی موضوع را بررسی می کنند. ایکانی اتومبیل های پارکینگ اغلب از جمله مواردی هستند که باید برای خودروسازان اتفاق بیفتد.

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت ، معدن و تجارت ضمن تأکید بر اینکه واردات ناکافی خودرو توسط مشتریان مورد تأیید وزارت صمت نیست و به هیچ عنوان انجام نمی شود ، گفت: به همین دلیل. . ممکن است قسمتی از اتومبیل مشتری معیوب باشد یا از نظر سواری مشکلی داشته باشد و در مورد نمایندگان فروش ، نماینده به آنها اطلاع دهد که قطعه مورد نظر موجود نیست و تحویل آن زمان بر است ، اما امکان تحویل خودرو توسط سازنده به مشتری وجود ندارد.

یک مقام مسئول در وزارت صمت تأیید کرد که: با توجه به اینکه در حال حاضر امکان واردات خودرو به کشور وجود ندارد ، با توجه به وضعیت مربوط به بازار ، لازم است مقدمات آن فراهم شود.

معمارباشی در مورد هزینه تهیه خودرو به متقاضیان نیز اعلام کرد: “فروش بیش از حد و موارد پیش فروش توسط شرکت ها انجام می شود. در یک فروش غافلگیرانه ، قیمت ها بر اساس قیمت اعلام شده توسط رقبا در آخرین روز قرارداد ، خودرو تحویل داده می شود.” مشتری می شود. در مورد پیش فروش که مانند یک دوره وعده چهار تا 12 و 12 تا 24 ماه است ، قیمت در تاریخ تحویل محاسبه می شود و خودرو به مشتری تحویل داده می شود.

سرانجام مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد: مردم می توانند شکایات خود را از طریق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت پیگیری کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا