اقتصادی

لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر بازی های مهمی برابر سپاهان و فولاد خوزستان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با دو بازی مهم و دشوار به پایان می رسد و تیم های مدعی قهرمانی به مصاف هم می روند.

تیم های سپاهان و پرسپولیس فردا از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند. تیم های اول و سوم ضمن اطلاع از نتایج رقبا به مصاف هم خواهند رفت. آنها در آخرین بازی خود نتایج متفاوتی گرفتند. پرسپولیس پس از چهار برد متوالی در خانه تراکتورسازی را از دست داد و سپاهان که چهار بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشت، در خانه هواداران پیروز شد تا در جایگاه خوبی در رقابت ها قرار بگیرد.

پرسپولیس 14 امتیازی برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول به دنبال برد در بازی رفت خواهد بود. یحیی گل محمدی پس از شکست در هفته گذشته شاگردانش به فکر راهکارهایی برای شکست حریف اصفهانی افتادند و بازیکنان تیمش در تمرین راه های شکست دروازه بازیکنان را مرور کردند. امید عالیشاه و شیخ دیابات به دلیل مصدومیت نمی توانند در این دیدار شرکت کنند.

از سوی دیگر سپاهان دوازدهم که همچنان منتظر ژوزه مورائیس است تا از وضعیت تیمش و فوتبال باشگاه ایرانی بیشتر بداند، تصمیم گرفته با شکست در پرسپولیس بالاتر از سرخپوشان پایتخت بایستد. برد در خانه پایانی بر یک باخت بود و عبور از صدر جدول، سپاهان را به اهدافش نزدیک کرد.

حضور سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد سرلک که می دانند چگونه در سپاهان با پیراهن پرسپولیس بازی کنند و در مقابل رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در سپاهان که بازی در پرسپولیس را بلد هستند به زیبایی بازی می افزاید. بازی

استقلالفلزات خوزستان

آبی پوشان هفته گذشته در وقت اضافه پیروز شدند و پرسپولیس بزرگترین برد بود. استقلال 14 امتیازی برای ادامه روند بردهای هفته های اخیر باید با 10 امتیاز مقابل فولادی ها پیروز شود. آبی‌ها می‌دانند که برد در این بازی چقدر مهم است، زیرا در صورت توقف پرسپولیس می‌توانند رقیب دیگری را حتی در کوتاه‌مدت از دور رقابت‌ها حذف کنند و به صدر جدول برسند.

از طرفی فولاد خوزستان که در رده ششم قرار دارد می خواهد تهران را دست خالی ترک کند. شاگردان جواد نکونام بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند و جزو سه تیم برتر بدون شکست هستند. البته قرمزها در گلزنی رکورد خوبی دارند و در دو بازی یک گل به ثمر رسانده اند. آنها هفته گذشته در اهواز نتوانستند مس کرمان را شکست دهند، اما به دنبال کسب حداکثر امتیاز مقابل میزبان خواهند بود.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت مقابل فولاد غایب هستند اما مهمترین کار روی نیمکت آبی پوشان ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبلی مقابل گلگهر سیرجان از زمین اخراج شد و نمی تواند هدایت تیمش را بر عهده بگیرد. در انتهای خط که به قرمزهای خوزستان متصل است.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا