اقتصادی

پرسپولیس صدرنشین است ولی ایده آل بازی نمی کند/ با این شرایط مقابل تیم های مدعی به مشکل می خورند

سرباز سابق پرسپولیس در گفتگو با آنا

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: درست است که پرسپولیس در بالای جدول است اما خوب بازی نمی کند.

اسماعیل هلالی در گفت وگو با خبرنگار تیم خبر آنا، درباره بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: بازی دو قسمت متفاوت داشت. در نیمه اول اوضاع خوب پیش نرفت و سرعت بازی پایین بود اما در نیمه دوم با ورود شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس اوضاع بهتر شد. پرسپولیس در این بازی با دو مهاجم بازی کرد و اوضاع تغییر کرد. در نیمه دوم پرسپولیسی ها چند موقعیت برای گلزنی داشتند اما شیخ دیاباته تنها یک گل به ثمر رساند. اگرچه بازی با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید اما به نظر من این تیم هنوز برای رسیدن به اهدافش جای کار دارد. اگر این تیم در چنین شرایطی به مصاف حریفان لیگ خود برود، کار سختی خواهد بود.

** پرسپولیس خوب بازی نمی کند

کارشناس ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم مس کرمان پس از سال ها اولین سال حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارد و چندان به رقبای خود دست نمی یابد. با این شرایط پرسپولیس نتوانست بیش از یک گل به این تیم بزند. فکر می‌کنم در بازی‌های آینده به خصوص مقابل حریفانی که در لیگ برتر رقابت می‌کنند، کار بسیار سختی خواهد بود. اینجاست که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما نمی دانم چرا این تیم پنج هفته است خوب بازی نمی کند.

**به این ترتیب پرسپولیس به عقب می رود و جلو نمی رود

وی تاکید کرد: علاقه لازم را برای بازیکنان در بازی پرسپولیس نمی بینم و این موضوع می تواند در آینده مشکل ساز شود. بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان تنها 10 دقیقه فوتبال بازی کردند. کادر فنی باید تیم را با جزئیات تجزیه و تحلیل کند، نقاط ضعف آنها را پیدا کند و روی آنها کار کند. من فکر می کنم پرسپولیس با این کار به جای رو به جلو، عقب عقب کار می کند.

**بهترین بازیکن لیگ گیج است

وی بیان کرد: الان بازیکنانی مثل دانیال اسماعیل فر بازیکنان خوبی هستند اما کارشان را خوب بلد نیستند و گیج بازی می کنند اگر بگذارند این بازیکن کارش را خوب انجام دهد و به او برنامه بدهند چون مهارت های زیادی دارد. اما با توجه به اینکه این بازیکن در این مرحله پاس های زیادی دارد، گیج می شود و به عقب بازی می کند. امیدوارم کارشناسان فنی تعدیل های زیادی انجام دهند و بازی های این بازیکنان را به دقت تحلیل کنند وگرنه با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. البته تیم های رقیب منتظر نمی مانند و در همان دور اول پرسپولیس را به ثمر می رسانند و کار سختی است.

** تعلیق لیگ پرسپولیس را نابود می کند

هلالی با بیان اینکه محرومیت به پرسپولیس آسیب می زند، گفت: پرسپولیس بزرگ ترین تیم جدول است. طبیعی است که در چنین مواقعی تعطیلی و دخالت گریبانگیر این گروه شود. تیم هایی که شرایط خوبی ندارند و مصدومیت های زیادی دارند از این زمان استراحت استفاده می کنند. بله من با تعطیلی لیگ مخالفم به جز اینکه چند بازیکن ایرانی در تیم ملی بازی می کنند پس باید 16 تیم تعطیل شود. بیشتر تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می دهند و به تعداد کمی از بازیکنان داخلی فرصت بازی داده می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا