اقتصادی

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

مدیر عامل نفت و پخش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: برای عرضه دوم نفت به شرکت های سیمانی محدودیتی وجود ندارد و صنعت می تواند هر روغنی را که نیاز باشد بدون محدودیت و با هزینه مناسب دریافت کند. استفاده از گاز به صورت اعتباری.

به گزارش اخبار ایران من، جعفر سالاری نسب با اشاره به آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای عرضه شرکت های نفتی سیمان دست دوم با توجه به افزایش گاز، توضیح داد: نفت به صورت اعتباری و قیمتی به شرکت های سیمانی عرضه می شود. استفاده آنها از گاز

وی با بیان اینکه در حال حاضر ذخایر نفتی زیادی وجود دارد، افزود: قبل از مهرماه و با اعلام قطعی شدن نفت سیمان از آبان ماه، اعلام کرده بودیم که این صنعت قادر به برداشت است. اسانس

سالاری نسب تاکید کرد: برای تامین نفت شرکت های سیمانی و صادرات نفت مشکلی وجود ندارد. در حال حاضر با ادغام انتقال گاز و برق، نفت دست دوم صنایعی که گاز طبیعی آنها از ارزش گاز مصرفی و اعتبار آنها استخراج می شود، عرضه می شود.

به گزارش اخبار ایران من، کرامت ویسی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیش از این اعلام کرده بود که این تجهیزات به گونه ای طراحی شده است که صنعت بتواند نفت را به صورت اعتباری خریداری کند، هرچند که تامین مالی نشده است. ضمناً برای سایر صنایعی که پتانسیل استفاده از روغن دست دوم را دارند، امکان عرضه در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با همان قیمت یارانه ای وجود دارد.

اخبار کدی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا